هر ۶ وزنه بردار ایران شانس کسب مدال هستند

کوروش باقری در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به لندن ضمن بیان این مطلب افزود: ملی پوشان وزنه برداری تمرینات بسیار خوبی را پشت سرگذاشته‌اند و در روزهای مانده تا شروع مسابقات، سعی می‌کنیم وزنه برداران را در شرایط آمادگی نگه داریم.

وی در مورد ارزیابی‌اش از وضعیت ۶ عضو تیم ملی وزنه برداری گفت: سهراب مرادی قدری از ناحیه پا مشکل داشت که خوشبختانه مصدومیتش رفع شده و به همراه کیانوش رستمی در وزن ۸۵ کیلوگرم رقابت سختی با رقیبان خود خواهند داشت.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری خاطرنشان کرد: سعید محمدپور و نواب نصیرشلال نیز در آمادگی خوبی به سر می‌برند و دو سنگین وزن ما نیز همین شرایط را دارند. با این حال سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی کار بسیار سختی برای قهرمانی و کسب مدال طلا دارند.

کوروش باقری با بیان اینکه در میدان المپیک باید منتظر هر اتفاق غیرمترقبه‌ای بود، افزود: هر چند ملی پوشان کشورمان در شرایط خوبی قرار دارند اما به هر حال باید منتظر شروع مسابقات باشیم، چرا که ممکن است در روز مسابقه هر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ دهد.

وی خاطرنشان کرد: با این حال ما به هر ۶ وزنه بردار ایران برای کسب مدال در بازی‌های المپیک امیدواریم و تلاش‌مان این است که با دعای خیر مردم بهترین نتیجه را در بازی‌های المپیک بگیریم. نتایج در المپیک قابل پیش بینی نیست اما امیدوارم بتوانیم انتظارات مردم از وزنه برداری را برآورده کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.