هزار نفر از بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی به مناطق عملیاتی اعزام شدند

۰۹م اسفند ،

فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی از اعزام هزار نفر از کارکنان بسیجی سازمان مرکزی و واحدها و مراکز آموزشی استان تهران به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در فروردین سال ۹۲ خبر داد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، سرهنگ نصیرزاده فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در آخرین نشست فرماندهان بسیجی کارکنان مراکز آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری اظهار داشت:‌ وقت آن رسیده که به ارزیابی فعالیتها و اقدامات صورت گرفته در طی یکسال اخیر بپردازیم و دریابیم از میان کارهای دنیوی چقدر برای آخرتمان توشه جمع کرده ایم.

وی با تأکید بر اینکه اگر بسیجی هستیم و مسولیتی داریم، باید قبل از اینکه به حسابمان برسند،‌ به حساب خود رسیدگی کنیم،  تصریح کرد: باید همواره این سوال را از خود بپرسیم چقدر ارتقا شخصی،‌ مذهبی و انسانی از بین تلاشهایی که برای پیشرفت شغل و تشکیلات خود کرده ایم، نصیبمان شده است؟

سرهنگ نصیرزاده به تقدیر از فرماندهان بسیجی در خاتمه جلسه اشاره کرد و افزود: این تقدیرها دنیوی است و ما باید بدنبال کسب رضایت حق تعالی باشیم.

فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اعزام  هزار نفر از بسیجیان سازمان مرکزی و واحدها و مراکز آموزشی استان تهران در فروردین سال ۹۲ به مناطق جنگی و عملیاتی دوران دفاع مقدس اظهار داشت:‌ فرماندهان بسیجی واحدهای دانشگاهی باید سفر معنوی و پرباری را برای آنان فراهم کنند.

سرهنگ نصیرزاده در ادامه سخنان خود خطاب به فرماندهان بسیج واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، تدوین برنامه های یکساله، چشم انداز و پیش بینی بودجه فعالیتها را مورد تأکید قرار داد و گفت:‌ متناسب با امکانات و شرایط به برنامه ریزی و تدوین طرح های پیشنهادی بپردازید.

وی با بیان اینکه بصیرت افزایی از وظایف اصلی بسیج است، اظهار داشت:‌ بسیج باید یک بدنه فعال و آماده از بسیجیان را در جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم کند.
سرهنگ نصیرزاده با تأکید بر اینکه بسیج کارکنان بلندگو تبلیغاتی هیچ جریانی نیست، بیان کرد:‌ در سال آینده بیشتر توان بسیج بر روی افزایش بصیرت دینی و سیاسی اشخاص در حوزه ولایت و رهبری متمرکز خواهد بود.

بر اساس این گزارش در انتهای این جلسه از فرماندهان و بسیجیان فعال و کوشا در جهت آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با اهدا لوح تقدیر قدردانی شد./ز۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.