هزار نفر اولین بازی ایرانی متصل به VAS را دانلود کردند

۲۸ آبان ،

بیش از هزار نفر از بازدیدکنندگان سیزدهمین نمایشگاه تلکام، بازی مبین جامپ، اولین بازی ایرانی متصل به شبکه خدمات ارزش افزوده را در غرفه مبین وان دانلود کردند.

به گزارش تفسیری ایسنا، رضا جمارانیان، مدیر عامل شرکت مبین وان با اعلام این مطلب، مبین جامپ را یکی از خدمات تازه این شرکت برای مشترکان همراه اول دانست و گفت: این بازی ۱۰ مگابایت حجم دارد و مشترکان همراه اول که از سیستم اندروید استفاده می‌کنند، می توانند با ثبت رکورد خود از طریق ۲۰۳۰، از رتبه خود در میان دیگر مشترکان که این بازی را تجربه کرده‌اند، مطلع شوند.

این بازی که برای اولین بار در سیزدهمین نمایشگاه تلکام از دو روش دانلود از طریق وب پایگاه اینترنتی مبین وان و دریافت فایل بازی از طریق بلوتوث قابل دسترس است.

بنا بر اعلام ستاد خبری گروه شرکتهای مخابرات ایران، جمارانیان درباره فعالیت‌های مبین وان در حوزه بازی‌ها و برنامه‌های کاربردی نیز توضیح داد: ارائه بازی‌های مختلف در بستر اینترنت و از طریق وب پایگاه اینترنتی مبین وان و وب پایگاه اینترنتی همراه اول امکان‌پذیر است و مشترکان می توانند با استفاده از سیستم خدمات ارزش افزوده و ارسال پیامک بازی را فعال کنند.

او گفت: به زودی اَپ استور مبین وان برای اولین بار در ایران راه‌اندازی می‌شود و بازی‌ها و برنامه‌های کاربردی مختلف با توجه به فرهنگ ایرانی و اسلامی برای همه مشترکان همراه اول عرضه خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.