هزار و ۹۰۰ مسجد در راستای تعمیر و تجهیز قرار گرفتند / ۵۰ باب مسجد در سطح شهر تهران احداث می گردد

۰۵م آذر ،

رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران گفت: تا به امروز در راستای تعمیر و تجهیز هزار و ۹۰۰ مسجد شهر تهران ورود پیدا کرده ایم.

حجت الاسلام ناصحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، افزود: تا به امروز به تمامی مساجد شهر تهران که قریب به هزار و ۹۰۰ مسجد است برای تعمیر و تجهیز ورود پیدا کرده ایم و تا آنجا که مقدور بوده تعاملی را با هیئت امنا و ائمه جماعت این مکان ها داشته ایم.
وی با اشاره به کمبود مساجد در سطح شهر تهران افزود: با توجه به آمار جمعیتی که ما در شهر تهران داریم یعنی نزدیک به ۸ میلیون نفر جمعیت مساجد موجود در سطح شهر تهران به این آمار رسیده ایم که سهم هر یک از شهروندان از مسجد به طور سرانه کمتر از ۱۵ سانتی متر است و این موضوع مهمی بود که باید به آن پرداخته می شد.
وی اشاره به اینکه اقدام به تاسیس ۵۰ باب مسجد شده که از این تعداد قریب به ۲۲ باب آن در بهترین نقاط شهر از لحاظ جغرافیایی و با شبستان های مختلف، اتاق های متعدد، وسایل سرمایشی و گرمایشی، خانه عالم، خانه خادم و تمام امکانات مورد نیاز مساجد احداث و تحویل مومنان مناطق داده شدند گفت: باقی مساجد نیز در شرق تکمیل اند و در نظر داریم تا بهار سال آینده آنها را نیز مورد بهره برداری قرار دهیم./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.