هزینه ۴۰ میلیون تومانی تیم ملی کاراته برای فدراسیون ناشنوایان

تیم ملی کاراته ناشنوایان کشورمان برای حضوردر مسابقات جهانی هنرهای رزمی آماده می شوند از اینرو فدراسیون ناشنوایان برای اعزام اعضای تیم ملی کاراته باید ۴۰ میلیون تومان هزینه کند.

نگینی رییس انجمن کاراته ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی کاراته ناشنوایان  آماده اعزام به مسابقات جهانی ونزولا می شوند لذا از ۲۳  تیر ماه به مدت ۶ روزاردوی آمادگی برپا می کنیم تا پیش از شروع ماه مبارک رمضان کاراته کاران تا حدودی ازلحاظ آمادگی در شرایط مطلوبی قرار گیرند.
 وی ادامه داد:  فدراسیون ناشنوایان با مشکلات مالی مواجهه است و با توجه به شرایطی که تیم های فوتبال  با آن روبه رو هستند جذب حمایت کننده مالی برای این فدراسیون با توجه به شرایط خاص ورزشکاران این حوزه تصمیمی غیر منطقی و درو از دسترس است.
نگینی خاطر نشان کرد: مسئولان فدراسیون بر این عقیده هستند که تیم ملی کاراته با ۶ ورزشکار به مسابقات جهانی اعزام شود اما با این شرایط نمی توانیم امدوار به کسب مدال و یا مقام در بخشی تیمی باشیم لذا در زمان اعزام تمام تلاشمان را بکار می گیریم تا تیم ملی کاراته با ۸ ورزشکار به  این مسابقات اعزام شوند.
 وی تصریح کرد:  در حال حاضر قرار است اردوی تیم ملی کاراته ناشنوا با حضور ۱۲ کاراته کار برپا می شود و به طور حتم با بررسی و ارزیابی دقیق نفرات برتر را  انتخاب و در نهایت در صورت زمینه های مناسب ۸ کاراته کار با تجربه و حرفه ای تر را به این  مسابقات راهی می کنیم.
 نگینی خاطر نشان کرد: تیم ملی کاراته ناشنوایان از پتانسیل بالایی برخوردار است کاراته کاران از لحاظ فنی در شرایط مطلوبی قرار د ارند  و در صورتی که از لحاظ مالی تامین شویم می توانیم امیدوار به درخشش تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی ونزولا باشیم.
 نگینی خاطر نشان کرد: هر کاراته کار برای اعزام به این مسابقات پنج میلیون تومان هزینه بر استو با توجه به اینکه قرار است ۸ ورزشکار را به این مسابقات اعزام می کنیم لذا فدراسیون ناشنوا فقط برای اعزام به تیم ملی کاراته باید ۴۰ میلیون تومان هزینه کند.
 وی ادامه داد:  اگر چه اعزام تیم ملی کاراته ناشنوایان به مسابقات جهانی ونزولا بسیار هزینه ای گزاف را برای فدراسیون در بردارد اما با توجه به عدم اعزام بانوان کاراته به این مسابقات فدراسیون ناشنوا باید زمینه های اعزام تیم ملی کاراته را فراهم کنند و هزینه های حضور کاراته کاران را تقبل کند در غیر این صورت تیم ملی توانایی اعزام به مسابقات جهانی را نخواهد داشت./ق
 

 


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. میلاد شبانی:

    سلام من وضعیت رو درک میکنم چون خودم یک کاراته کار ناشنوا هستم و هیچ اهمیتی به من ندادند من یکسال به اردوی تیم ملی دعوت شدم و دو سال در لیگ برتر بازی کردم هر موقع از شخص یا ارگانی درخواست کمک میکردم با بد رفتاری مواجه میشدم من حتی از طرف سازمان بهزیستی حمایت نشدم نه آینده ای . اما نظرم در مورد هزینه اگر فدراسیون فوتبال خرج گشت و گزار و تفریح خود و اردوهای خود را در کشورهای عربی کم کند هزینه ده سال کاراته ناشنوایان تامین می شود جالب اینجاست که با تمام هزینه های که می شود در مقابل تیمهای عربی میبازند .مسئولین فدراسیون کاراته ناشنوایان حق گرفتنیه نباید به انتظار بنشینید تا پول واستون بیارن با شبکه ۸:۳۰ در جریان بگذارید خبر خوبی میشه .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.