هزینه‌های چند میلیون دلاری منافقین برای خروج از فهرست سیاه

یک روزنامه انگلیسی ضمن اشاره به سرمایه‌گذاری سنگین گروهک تروریستی منافقین برای خروج از فهرست سیاه وزارت خارجه آمریکا خاطر نشان کرد، آحاد مردم ایران این گروهک را ابزار دستگاه‌های جاسوسی بیگانه می‌دانند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از گاردین، هم اکنون اعضای این اپوزوسیون ایرانی در حال تحت فشار قرار دادن اوباما در به رسمیت شناختنشان هستند.

بنابراین گزارش، قرار است “هیلاری کلینتون” روز ۱ اکتبر به طور رسمی خارج شدن نام منافقین را از فهرست سیاه وزارت خارجه آمریکا اعلام کند اما تحلیلگران می‌گویند که منافقین هیچ هواداری را در داخل ایران ندارند و این اقدام دولت آمریکا تنها مذاکرات هسته‌ای را پیچیده‌تر می‌کند.

گاردین می‌نویسد: یک گروه ۲۰ نفری از منافقین ساکن آمریکا با اختصاص میلیون‌ها دلار به سیاستمداران آمریکایی و به راه اندازی کمپین‌های تبلیغاتی به ستایش از عمل اخیر دولت آمریکا پرداخته‌اند.

اعضای منافقین می‌گویند که با این اقدام صورت گرفته هم اکنون می‌توانند با کمک سیاستمداران آمریکایی, سازمان سیا و پلیس فدرال آمریکا با راه اندازی کمپین‌های تبلیغاتی و برخی عملیات تروریستی، جمهوری اسلامی را سرنگون کنند!

در این میان “باب فیلنر”, نماینده کنگره آمریکا از ایالت تگزاس, منافقین را متحد بزرگ آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران می‌داند.

“دینا راهراباچر”، دیگر نماینده کنگره آمریکا نیز با اظهار شعف از خارج شدن نام این گروهک از فهرست سازمان‌های خرابکار، عنوان می‌کند که منافقین با همکاری با اسراییل باید دانشمندان هسته‌ای ایران را از سر راه بردارند.

گاردین در ادامه نوشت: با وجود اقدامات صورت گرفته، مقامات رسمی آمریکایی این گروهک را درجه دوم دانسته و به خوبی مطلع هستند که آن‌ها هیچ هوادارای در ایران ندارند و افکار عمومی ایران به خاطر همکاری منافقین با “صدام حسین” در طول جنگ عراق علیه ایران، به شکل گسترده‌ای در تضاد با منافقین هستند.

این روزنامه با صراحت نوشت: در ایران، اهالی این کشور گروهک منافقین را ابزار دست دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و موساد اسراییل شناخته می‌شناسند.

این گزارش می‌افزاید، “جان لیمبرت”، دیپلمات اسبق آمریکایی که در ماجرای گروگانگیری سفارت آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز حضور داشت در این باره گفت: این‌ها(منافقین) تاریخچه بسیار مشکوکی داشته و دارند. اقدام آمریکا در خارج کردن نام آن‌ها از فهرست سیاه عجیب و نا امیدکننده است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.