هزینه اهانت به پیامبر (ص) برای غرب سنگین خواهد بود

امام جمعه قم

خبرگزاری پانا:تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) تصریح کرد: غربی‌ها و صهیونیست ها به دلیل اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) قطعا هزینه سنگینی خواهند پرداخت.

به گزارش سرویس دین و اندیشه پانا،حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی، صبح امروز طی سخنانی در تجمع بزرگ مردم قم در اعتراض به اهانت به نبی مکرم اسلام با عنوان ” فداییان پیامبر اعظم” که در میدان آستانه برگزار شد، اظهار داشت: امروز مردم ولایی و مومن شهر مقدس قم بعد از چند حرکت گسترده ، مجددا با این اجتماع عظیم، اعتراض و خشم خود را نسبت به اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص) نشان دادند.

وی همچنین افزود: این اعتراضات کماکان باید ادامه داشته باشد تا دشمن بداند که نه تنها با این اهانت ها، راه به جایی نمی برد، بلکه این گونه اهانت های بی شرمانه و ننگین او، هزینه های سنگینی را باید بپردازد.

امام جمعه قم اضافه کرد: حدود یک ماه است که مردم مسلمان سراسر دنیا، در اعتراض به این اهانت ها، حرکت های خودجوش و غیرتمندانه ای را آغاز کردندو انشاء الله در روز ۱۳ آبان، تمام این حرکت ها یکپارچه شده و یکصدا پیام مسلمانان را به استکبار جهانی اعلام می دارند که مرگتان باد.

وی در ادامه با اشاره به این که تداوم این حضور آگاهانه نشانه آغاز موج دوم بیداری اسلامی در جهان است، گفت: هدف از موج اول بیداری اسلامی، نفی ظلم و ستم دیکتاتورهای منطقه و حامیان مستکبر آن ها و بازگشت به اسلام ناب محمدی (ص) بود و هدف از موج دوم بیداری اسلامی اعتراض به اهانت به ساحت نبی اکرم (ص) و دفاع همه جانبه از ایشان می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی همچنین با اشاره به این که اهانت به مقدسات اسلامی و شخص نبی اکرم (ص) بارها در تاریخ اتفاق افتاده است، اظهار داشت: این حربه کهنه انسان های پست و شرور بوده که در طول تاریخ به ادیان و انبیای الهی اهانت می کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: این ها فکر می کنند که با این اهانت ها، می توانند چهره درخشان حضرت محمد مصطفی (ص) به عنوان اشرف مخلوقات عالم را در جهان مخدوش کنند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که دنیاپرستان آلوده از نفوذ روز افزون اسلام در هراس هستند، گفت: آن ها می ترسند که روزی اسلام همه جهان را فرا بگیرد تا این که منتقم آل محمد (ص) ظهور کند و قطعا در آن روز ، دیگر جایی برای این جنایتکاران جهان خوار وجود نخواهد داشت.

وی با بیان این که دشمنان اسلام با رفتارهای احمقانه و ناشیانه خود می خواهند جلوی تابش نور الهی را بگیرند،  حال آن که به هیچ وجه نخواهند توانست، ابراز داشت: یقینا پشت پرده این حرکت ها صهیونیست های پلید هستند اما سوال ما این است که چرا برخی دولت های مرتجع منطقه و وهابیون منحرف در برابر این اهانت ها سکوت کرده اند.

امام جمعه قم ادامه داد: به راستی چرا وهابیونی که همه مذاهب اسلامی را مشرک می دانند و آن ها را تکفیر می کنند چرا اعتراضی نمی کنند؛ این نشان می دهد که وهابی ها همدست آمریکایی ها و اسراییلی ها هستند.

وی در خاتمه سخنان خود ضمن تشکر از حضور آحاد مردم ولایی و دین مدار قم در این راهپیمایی و تجمع باشکوه، تاکید کرد: ما باید مراقب فتنه انگیزی ها و توطئه های دشمنان بوده و همواره گوش به فرمان امام خامنه ای باشیم.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.