هزینه تمام شده Galaxy S IV سامسونگ ۲۳۶ دلار است

۱فروردین ۱۳،

 

مرکز IHS iSuppli اعلام کرد، موادی که در مدل HSPA+ گوشی هوشمند Galaxy S4 سامسونگ به کار رفته ۲۳۶ دلار برای این شرکت هزینه داشته است که بر این اساس می‌توان هزینه ساخت این گوشی هوشمند را نسبت به مدل قبلی آن یعنی Galaxy S III بالاتر دانست که کارشناسان سبب اصلی این مسئله را ارتقا کیفیت نمایشگر، حسگرهای هوشمند و همچنین پردازنده مرکزی و حافظه داخلی می‌دانند.
 
Samsung I9505 Galaxy S4
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، مدل HSPA+ گوشی هوشمند S4 با ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی NAND با هزینه‌ای بالغ بر ۰۰/۲۴۴ دلار ساخته شده است که البته ۵۰/۸ دلار هزینه کارخانه‌ای به آن افزوده می‌شود.
هزینه مواد به‌کار رفته(BOM) در نسخه HSPA+ این گوشی هوشمند نسبت به مدل Galaxy S III که سال قبل وارد بازار جهانی شده بود ۴۰/۳۰ دلار بیشتر است که این رقم رشد ۱۵ درصدی هزینه ساخت این محصول را نشان می‌دهد. تحلیل‌های انجام شده برای مشخص شدن هزینه ساخت گوشی هوشمند Galaxy S III در سپتامبر ۲۰۱۲ توسط شرکت IHS مشخص شد.
لازم به ذکر است که این اعداد و ارقام توسط شرکت سامسونگ اعلام شده و بررسی‌های لازم به وسیله مرکز IHS روی آن انجام شده است.
 

 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.