هزینه هر شب توقف در پارکینگ

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 هزینه هر شب توقف در پارکینگ

هزینه هر شب توقف در پارکینگ

ممتازنیوز: سرپرست ستاد ترخیص خودرو از آغاز طرح ساماندهی پارکینگ‌های خودروهای توقیفی خبر داد و گفت: در حال حاضر ۲۶ پارکینگ در سطح شهر برای نگهداری خودروهای توقیفی در نظر گرفته شده که این تعداد در حال افزایش است.

به گزارش ممتازنیوز، سرهنگ نادر خوش نظر سرپرست ستاد ترخیص خودرو به فارس گفت: به علت نارضایتی شهروندان از پارکینگ های نگهداری خودروهای توقیفی، از حدود ۲ ماه پیش طرح ساماندهی این پارکینگ ها آغاز شده است.
وی ادامه داد: پیش از آغاز این طرح حدود ۸۰ پارکینگ در سطح شهر برای نگهداری خودروهای توقیف شده وجود داشت که با شروع طرح ساماندهی با تعدادی از آنها به علت تخلفات و نارضایتی مردم، قطع همکاری کردیم.
سرپرست ستاد ترخیص خودرو تاکید کرد: اکنون ۲۶ پارکینگ در سطح شهر و به تفکیک مناطق در حال سرویس دهی هستند و این تعداد با توجه به نیاز مردم در حال افزایش است.
وی یکی از ویژگی‌های ساماندهی پارکینگ‌ها را بحث نظارت بر نگهداری خودرو اعلام کرد و گفت: دریافت مبالغ بالا برای هزینه پارکینگ از جمله تخلفاتی بود که قبل از آغاز طرح ساماندهی پارکینگ‌ها انجام می‌شد که اکنون بصورت الکترونیکی و در مراکز ستاد ترخیص خودرو این هزینه دریافت می‌شود.
خوش نظر همچنین از نظارت بر پارکینگ نگهداری موتورسیکلت خبر داد و گفت: در این ارتباط قصد داریم تا با نظارت هرچه بیشتر مانع از بروزتخلفاتی شویم که در گذشته شاهد آنها بوده ایم.
وی در پایان هزینه هر شب حضور خودرو در پارکینگ را ۲۸۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان اعلام کرد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.