هزینه گزاف زنان امریکایی برای دختردار شدن!

طبق خبرها آمار امریکایی هایی که درخواست تعیین جنسیت جنین قبل از تولد را دارند رو به افزایش است و اکثر آنها ترجیح میدهند که دختر داشته باشند.

 

stammer-child 

به گزارش “۱ پارس” به نقل از پرداد و به نقل از دیلی میل, آنها در سال گذشته ۱۰۰ میلیون دلار برای این امر پرداخته اند. در حال حاضر کلینیک های باروری هدف همه مادران جوان در این کشور است. این مادران جوان حاضر به پرداخت پولهای کلان هستند تا صاحب دختر شوند.

 

هر ساله بین ۴ تا ۶ هزار درخواست تعیین جنسیت در کلینیک های امریکا انجام میپذیرد که سالانه هزینه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار دارد. خانواده های امریکایی برای دختر دار شدن حاضر هستند مبلغی حدود ۴۰ هزار دلار بپردازند در این پروسه پزشکی تخمک مادر توسط اسپرمهایی که در کلینیک باروری نگهداری میشود و به کمک اشعه لیزرپزشکان قادر هستند تا به دلخواه کروموزومهای “ایکس ” و یا “ایگرگ” را انتخاب کنند.

 

پزشکان میگویند خانواده ها از اینکه بتوانند جنسیت فرزند خود را به دلخواه تعیین کنند خوشحال میشوند و بنابر گفته آنها حدود ۸۰ درصد درخواستها مربوط به فرزندان دختر است.

 

این در حالی است که هندیها و چینی های مقیم امریکا غالبا فرزندان پسر را ترجیح میدهند .

 

اکثر والدینی که درخواست تعیین جنسیت دارند دارای میانگین سنی ۳۰ سال هستند. ایالات متحده جز معدود کشورهایی است که به صورت قانونی به خانواده ها اجازه میدهد جنسیت فرزند خود را پیش از تولد تعیین کنند . اگرچه این مسئله با انتقاد شدیدی در این کشور همراه است.

سلامت و زندگی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.