هشتمین مسابقه‌ی اینترنتی ‘ ایمنی، کلید سلامتی’ برگزار می‌شود

هشتمین مسابقه‌ی اینترنتی ایمنی، کلید سلامتی با هدف گسترش فرهنگ ایمنی در میان بچه‌ها، در سایت مسابقات کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فعال شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از وابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مسابقه در هشتمین سال برگزاری خود تلاش می‌کند تا با افزایش آگاهی کودکان در زمینه امداد رسانی در حوادث، مهار و کنترل دامنه آن و قدردانی از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر آتش‌نشانان اجرا ‌شود.

در این میان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران به عنوان برگزار کنندگان این مسابقه با طرح ۱۴ سوال چهارگزینه‌ای میزان اطلاعات و دانش کودکان ونوجوانان فارسی زبان را پیرامون ایمنی مورد سنجش قرار می‌دهند.
علاقه‌مندان به شرکت در این رقابت اینترنتی که در سال‌های گذشته با استقبال کاربران اینترنت روبرو شد باید به سایت مسابقات کانون به نشانی www.kanoonquiz.ir مراجعه کنند و به سوال‌های این مسابقه ظرف مدت ۲۰ دقیقه پاسخ دهند.
 همچنین ؛ سوال‌های هشتمین مسابقه اینترنتی ایمنی، کلید سلامتی به صورت عمده به محورهایی در حوزه‌ی ایمنی مانند انجام رفتارهای مناسب در روبرو شدن با اتقاقاتی همچون آتش سوزی، برق گرفتگی، حوادث غیر مترقبه و نشت گاز پرداخته است.
این مسابقه به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی از تاریخ ۲مهر در سایت مسابقات کانون فعال و تا روز ۱۰ بهمن امکان شرکت در این رقابت اینترنتی فراهم شده است.
جوایز برگزیدگان این مسابقه را سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ، روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون و کانون استان خراسان شمالی اهدا خواهند کرد./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.