هشتمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست آغاز به کار نمود

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از ارانیکو در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

چکیده: هشتمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست امروز با حضور ˈرستم قاسمیˈ وزیر نفت ، ˈعبدالحسین بیاتˈ معاون وزیر نفت ومدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و متخصصان و کارشناسان صنعت پتروشیمی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت.

در این نمایشگاه بالغ بر ۴۰۰ شرکت ایرانی و ۱۰۰ شرکت خارجی از کشورهای ایتالیا، فرانسه، اتریش، کره جنوبی، چین، ترکیه، عربستان سعودی، تایلند، تایوان و بعضی دیگر از کشورها در پنج بخش به ارائه محصولات خود می پردازند.

بیشترین متقاضیان در گروه کالاهای ساخته شده و نیمه ساخته می باشند که ۲۲۰ شرکت را تشکیل می دهند و در فضایی بالغ بر هفت هزار متر مربع و در چهار سالن محصولات خود را ارائه می نمایند.

دومین گروه شامل ماشین آلات و تجهیزات پلیمری با ۱۰۰ شرکت می باشند که سه سالن با چهار هزار متر مربع را به خود اختصاص داده اند.

در گروه سوم نیز ۸۰ شرکت در چهار سالن در فضایی بالغ بر چهار هزار متر مربع حضور دارند.

گروه های بعدی نیزخدمات فنی و مهندسی و کامپوزیت های پلیمری است که در این بخش نیز ۸۰ شرکت حضور دارند که پنج سالن با ۱۵۰۰ متر مربع فضا به آنها اختصاص داده شده است.

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست بزرگترین گردهمایی صنعت پتروشیمی کشور محسوب می گردد و جهت دهی به اهداف کلان حوزه نفت، گاز و پتروشیمی از اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می آید.

هشتمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از ۱۴ تا ۱۷ آبان ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.


ارانیکو – آخرین خبرها و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.