هشتمین کنفرانس توسعه منابع انسانی برگزار می‌شود

۲۰ آبان ،

هشتمین کنفرانس توسعه منابع انسانی با موضوع نقش سرمایه انسانی در حمایت از تولید ملی از سوی سازمان مدیریت صنعتی و با حضور مدیران و کارشناسان حوزه منابع انسانی طی روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان ماه امسال در مرکز همایشهای صدا و سیما برگزار می‌شود.

به گزارش تفسیری ایسنا، تبیین سیاستهای نظام اداری، سیاستهای کلی اشتغال و تاثیر آن بر توسعه سرمایه انسانی در سازمانهای دولتی و بنگاههای اقتصادی از محورهای هشتمین کنفرانس توسعه منابع انسانی است. قانون کار، چالش‌ها و راهکارهای بهبود روابط کارگر و کارفرما و همچنین بهره‌گیری از فناوری، مدیریت دانش و رویکردهای نوین در توسعه منابع انسانی، از دیگر محورهای این کنفرانس اعلام شده است.

سخنرانی متولیان حوزه منابع انسانی در نهادهای تصمیم‌گیرنده کشور، سخنرانی اساتید، متخصصان و مدیران ارشد سازمان‏ها، سخنرانی مالک نظران خارجی، برگزاری میزگردهای تخصصی، برگزاری کلینیک‌های توسعه منابع انسانی و مراسم اعطای چهارمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی از دیگر برنامه‌های این کنفرانس است.

طبق اعلام، سخنرانان خارجی از کشورهای کره‌جنوبی، اسپانیا و فرانسه، از مدیران شرکتهای بزرگ بین‌المللی و اساتید برتر حوزه منابع انسانی می باشند که برای ارائه تجارب موفق خود دعوت شده‌اند تا در روز اول، سخنرانی و در روز دوم، کارگاه آموزشی ارائه دهند.

روز اول کنفرانس ۲۹ آبان ماه در محل مرکز همایشهای بین‌المللی صدا و سیما و روز دوم ۳۰ آبان ماه در محل مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.