هشتمین کنگره انجمن علمی جراحان عمومی کشور برگزار می گردد

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز : دبیر اجرایی هشتمین کنگره انجمن علمی جراحان عمومی کشور از آغاز به کار این کنگره از روز چهارشنبه مصادف با عید سعید قربان در سالن همایش های رازی و با حضور اساتید و جراحان برجسته و مجرب کشور خبر داد و گفت: این کنگره به مدت ۳ روز ادامه دارد.

به گزارش ممتاز نیوز ؛ دکتر سیدهاشم سیدمهدی با بیان این که این کنگره با حداکثر امتیاز مدون و مداوم برای جراحان عمومی و پزشکان عمومی است، اظهار کرد: روز اول کنگره به درمان جراحی سرطان های شایع از جمله سرطان پستان اختصاص دارد با توجه به افزایش تصادفات جاده ای و جراحی های اورژانس روز دوم کنگره به جراحی های اورژانس و در آخرین روز به بیماری ها و جراحی های الکتیو نظیر فتق، کیسه صفرا، زخم اثنی عشر و توده های غیرسرطانی که درمان آنها جنبه ی اورژانس ندارد پرداخته می گردد.

وی ادامه داد:  همچنین ورک شاپ های ویژه ی جراحان و پزشکان عمومی با عنوان لیزر و لیزرلیپولیز و کاشت مو نیز برگزار   می گردد.

دبیر اجرایی هشتمین کنگره انجمن علمی جراحان عمومی کشور از برگزاری پانل های ویژه در بعد از ظهر هر روز کنگره خبر داد و گفت: در روز اول پانلی تحت عنوان درمان اختلالات آب و الکترولیت ضایعات عروقی تا تنظیم سدیم و پتاسیم و… در روز دوم پانلی دربارهٔ ی تومورها و بالاخره در روز آخر پانلی دربارهٔ بیماری های الکتیوخواهیم داشت.

شایان ذکر است هم زمان با برگزاری این کنگره از خدمات شایان و سالها تلاش «پروفسور محمود لطفی» استاد پیشکسوت جراحی ایران نیز تقدیر بعمل خواهد آمد.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.