هشت طرح عمرانی در خفر فارس مورد بهره برداری قرار گرفت

۲۱ام بهمن ،

به گزارش ایرنا، فرماندار جهرم شنبه در مراسم افتتاح ساختمان دهیاری روستای گلبرنجی بخش خفر افزود: دهیاریها از نهادهای نوبنیادی می باشند که در چند سال قبل مدیریت روستاها را عهده دار شده و امور اجرایی ، عمرانی روستاها را پیگیری و ساماندهی می کنند.

دکتر علی حسین رعیتی فرد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی گفت : امروز اقتصاد مقاومتی تنها راه عبور از فشارهای اقتصادی ، تهدیدها و تحریم های دشمنان است که دراین زمینه مدیریت بهینه منابع و صرفه جویی دو رکن اساسی در این نوع اقتصاد می باشد.

وی گفت: درحال حاضر ظرفیت های بسیاری در کشور وجود دارد که باید از آنها نهایت بهره برد تا بتوان در برابر فشارهای اقتصادی دشمنان ایستادگی کرد.

وی با بیان اینکه مشکلاتی که نظام سلطه برای جمهوری اسلامی بوجود آورده و می خواهند نظام دینی را ناکارآمد معرفی کنندافزود:با هوشیاری ، بیداری و همراهی مردم فهیم و انقلابی ، دشمنان تا کنون نتوانسته اند به مقاصد خود برسند و الحمداله در کشور ایران همه امکانات و منابع وجود دارد ولی باید استفاده بهینه و بهره وری خوبی از آن صورت بگیرد.

شایان ذکر است در ادامه پروژه های دیگری از جمله بهره برداری از ساختمان تازه دهیاری روستای زرجان ،خانه عالم روستای بالا شهر ، دفتر مرکز خفر شناسی ،خانه بهداشت خیر ساز منطقه امیر سالار ،خانه بهداشت روستای طغر ،خانه مددجو کمیته امداد خفر وبهسازی معابر روستای باغ کبیر آغاز شد. ک/۲

۷۳۶۹/ ۶۶۷

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.