هشت قاشق عسل برای زوج‌ های کمی قدیمی تر

تاریخ نشر: سه شنبه ۲ آبان   | مشاهده : ۲۰۴  |
هشت قاشق عسل برای زوج‌ های کمی قدیمی تر

 

30069855241.jpg

حاضر‌کردن یک صبحانه رمانتیک هزار و یک راه دارد اما یکی از دلپذیرترین راه‌هایش خوردن صبحانه در تختخواب است. اگر می‌خواهید روز شما با یک اتفاق هیجان انگیز و عاشقانه شروع شود، یک صبحانه رنگارنگ آماده کنید و وقتی که هنوز همسرتان از تختخوابش بیرون نیامده، آن را به اتاق‌تان ببرید. این موضوع می‌تواند همسرتان را تحت‌تاثیر قرار بدهد رنگ و بوی احساسی که به خرج داده‌اید را در تمام روز مشترک شما پخش کند.
ماه عسل دوباره

سفرهای ۲ نفره و یک روزه را فراموش نکنید. این سفرها نه هزینه زیادی دارند و نه نیاز است به خاطرشان مرخصی بگیرید. شما می‌توانید در همان روزهای آخر هفته، برنامه یک روز رفتن به خارج از شهر را بریزید و یاد ماه عسل‌تان را زنده کنید. یک خانه روستایی در خوش آب و هواترین منطقه دور و برتان، یک ویلای رو به دریا یا یک خانه جنگلی همگی می‌توانند برای شما یک آخر هفته رمانتیک را رقم بزنند. یادتان نرود که این قرار نیست یک مسافرت خانوادگی باشد بلکه تنها یک ماه عسل‌ یک‌روزه است و قرار هم نیست با رفتن به این سفر خودتان را ورشکست کنید بلکه باید با صرف کمترین هزینه روز رمانتیک‌تان را بسازید.
زمانی برای او

هر زمان که می‌توانید پای صحبت‌های همسرتان بنشینید و با دل و جان به او گوش کنید. صد در صد حواس‌تان باید در این لحظات متعلق به او باشد. مهم نیست که چه می‌خواهد بگوید. از احساساتش می‌خواهد صحبت کند یا این‌که خاطرات محیط کارش را تعریف کند، بگذارید این زمان‌ها فقط و فقط متعلق به او باشد و در کنار شما احساس واقعی شنیده شدن را لمس کند. همسرتان با این کار احساس می‌کند که مورد محبت شما قرار گرفته و برای‌تان اهمیت خاصی دارد، پس حین حرف‌زدن‌هایش از جای‌تان بلند نشوید و با گفتن این جمله تکراری «گوشم با توست» ‌سر کار دیگری نروید. او فقط گوش شما را نمی‌خواهد بلکه دوست دارد تنها چند دقیقه از وقت شما فقط و فقط مال او باشد.
بدانید چه انتظاری از شما دارد

این‌که او را در دل‌تان دوست داشته باشید، همه چیزی نیست که یک همسر از شما انتظار دارد. او دوست دارد ستایشش کنید و موضوعاتی که از نظر خودش مهم است را در وجود او برجسته کنید. اگر دوست دارد زیبایی‌اش را ستایش کنید یا این‌که او را به‌‌دلیل صبوری‌اش تحسین کنید. در هر حال لازم این است که به او القا کنید که یک همسر ایده‌آل است و حتی در سخت‌ترین شرایط هم شما به داشتن او افتخار می‌کنید. گذشته از عاطفه‌ای که میان شماست، همین بده و بستان‌های کلامی باعث می‌شود، عشق بیشتری به رابطه شما تزریق شود و هر دوی شما حس بهتری نسبت به این زندگی پیدا کنید.
هدیه بی‌بهانه

وقتی که تنها برای خرید بیرون می‌روید یا حتی زمانی که قصد خرید ندارید و از کنار مغازه‌ها می‌گذرید، یک کادوی کوچک برای همسرتان تهیه کنید. قرار نیست خودتان را با این کادو خریدن‌های بی‌بهانه ورشکست کنید بلکه تنها باید از این طریق محبت‌تان را به یاد یکدیگر بیاورید. به این فکر کنید که او به چه چیزی احتیاج دارد که وقت نکرده برای خودش تهیه کند یا این‌که آرزوی داشتن چه چیزی را دارد که پیش از این نتوانسته به دستش بیاورد. همچنین به یاد داشته باشید کادو خریدن برای او،‌ می‌تواند حس میان‌تان را قوی‌تر و محبت را به جریان اصلی زندگی شما هدیه کند. البته باید بدانید لزومی ندارد همه این کادو‌ها قیمت زیادی داشته باشند و نباید هم به‌خاطر این‌که کادوهای زیادی می‌خرید قبل از خرید هر چیز به قیمت پایینش فکر کنید. شما می‌توانید انتخاب‌های گران‌تر را در مناسبت‌هایی که برای‌تان اهمیت دارد تهیه کنید و کادوهای ارزان‌تر را بی‌بهانه و مثلا هر ماه یک‌بار برای همسرتان تهیه کنید.

دور از استرس

اگر همسرتان یک هفته کاری سخت را می‌گذراند، سعی کنید راهی برای آرام کردنش در خارج از این ساعات پیدا کنید. یک شام آرام و رمانتیک که قبل از بازگشتش تدارکش را دیده‌اید؛ یک موسیقی ملایم که می‌دانید همیشه با شنیدنش آرام می‌شود یا یک ناهار آخر هفته در رستوران مورد علاقه‌اش می‌توانند هدیه‌های ساده‌ای باشند که همسرتان را از فضای پر استرس هر روزه دور می‌کنند البته یک خانه پر از بوی خوش می‌تواند آرامش او را چند برابر کند. پس حتی اگر برنامه رستوران رفتن ندارید، چند شاخه گل به خانه ببرید تا بویش او را به محض آمدن آرام کند.
یک برنامه‌ریزی اقتصادی

استرس‌های مالی رایج‌ترین استرس‌های زندگی زن‌و‌شوهری است. اگر می‌خواهید همسرتان را آرام‌تر کنید و با کمک این آرامش فرصت بیشتری به احساسات‌تان بدهید، بد نیست او را با برنامه‌ریزی مالی‌تان سورپرایز کنید. مثلا می‌توانید برای پس‌اندازی که مدت‌ها پیش برای جمع کردنش تلاش کرده‌اید یک برنامه‌ریزی کنید یا این‌که در زمانی که خسته از پرداخت‌های اول ماه به خانه برگشته، با حل کردن برخی ازمشکلات مالی‌اش او را تحت‌تاثیر قرار دهید.
برای همیشه، نه یک‌بار

درست است که از این راه‌ها و بسیاری راه‌های دیگر می‌توانید زندگی مشترک‌تان را رمانتیک‌تر کنید اما دلیلی ندارد که همه اینها را در یک هفته انجام دهید یا همه‌شان را مدام تکرار کنید. بگذارید این ایده‌های عاشقانه، هفته‌ها و ماه‌هایی از زندگی شما را پرطراوت کنند و هیچ‌وقت برای شما و همسرتان عادی نشوند.

parsianforum.com

گردآوری : گروه اینترنتی ممتازنیوز


سرگرمی
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.