هشت هزار میلیارد تومان برای مسکن دراستان اصفهان سرمایه گذاری شده است

۰۵اردیبهشت،

ˈ علی نیکزادˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه همزمان با چهارمین دوره سفر هیات دولت به استان اصفهان ۳۶هزار واحد مسکن مهر در این استان بهره برداری شد، اظهار کرد: افتتاح این تعداد واحد مسکن مهر یک رکورد ماندگار در کشور است.

وی با اشاره به افتتاح ۳۴ هزار واحد مسکن مهر در مرحله اول در استان اصفهان گفت: برای ساخت ۳۶ هزار واحد مسکن مهر افتتاح شده در مرحله دوم ، یکهزار و ۴۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۲۸۸ واحد مسکن مهر در خمینی شهر به عنوان شهر پایلوت افتتاح شد، اضافه کرد: از سنتها و سیره حسنه سفرهای دولت به استانهای مختلف دیدارهای مردمی و بررسی مشکلات مردم از نزدیک از طرف وزیر معین و فرستاده ویژه هیات دولت است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: در این سفر ۳۴ درخواست و موضوع مرتبط با وزراتخانه های مختلف بیان شده از سوی مسوولان شهرستان در جلسه هیات دولت مطرح خواهد شد.

وزیر راه و شهر سازی همچنین گفت: به دنبال اعتراض و درخواست پیمانکاران و شرکتهای تعاونی مسکن مهر استان اصفهان، مشکل بیمه و مالیات شرکتهای مسکن مهر این استان حل شد.

وی اظهار کرد: طبق مصوبه هیات دولت به ازاء هر متر مربع ۵۲ هزار ریال و هر یکصد متر سه میلیون ریال برای بیمه مسکن مهر تعیین شده است.

وی افزود: با توجه به بخشنامه رییس سازمان امور مالیاتی کشور برای قرارداد های پیمانکاران با شرکت تعاونی مسکن مهر معافیت مالیاتی و بیمه ساختمان باید طبق مصوبه هیات دولت عمل شود و دریافت مبالغ بیش از این مصوبه ابلاغی تخلف است.

وی با اشاره به اینکه این مصوبه به جز استان اصفهان در سراسر کشور اجرا شده است، گفت: امروز در تماس تلفنی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیریت سازمان تامین اجتماعی و امور مالیاتی استان این موضوع مطرح و پیگیری شد.

وی با تاکید بر اینکه این موضوع در جلسه امشب هیات دولت مطرح خواهد شد، گفت: از فردا این مصوبه در استان اصفهان اجرایی است.

ت/۷۱۴۵/ ۶۰۷

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.