هشدار این دختر ۱۷ ساله را جدی بگیرید+عکس

۲۶م اسفند ،

پزشکان اعلام کردند ااین دختر ۱۷ ساله و دوستش که هردو از عینکهای مشابهی استفاده کرده اند و به شدت دچار حساسیت شده اند که سبب اصلی آن وجود پلاستیک در این عینکهاست.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛هشدار یک دختر ۱۷ ساله در مورد عواقب استفاده از عینکهای آفتابی ارزان قیمت را جدی بگیرید. به نقل از وی صورتش به اندازه یک بادکنک ورم کرد و این مسئله به قدری ترسناک بود که او تعطیلات را نیمه تمام رها کرد و از ترس مرگ نزد خانواده اش بازگشت.

صورت ، چشمها و بینی او در اثر این آلرژی به شدت ورم کرد به طوریکه حتی والدین او قادر به شناختن وی نبودند. پزشکان اعلام کردند او و دوستش که هردو از عینکهای مشابهی استفاده کردند و به شدت دچار حساسیت شده اند که سبب اصلی آن وجود پلاستیک در این عینکهاست.
بعد از مداوای ابتدایی در اسپانیا- جایی که آنها برای تعطیلات به آنجا سفر کرده بودند- آنها سریعا به انگلستان بازگشته و مورد درمان قرار گرفتند.

او میگوید به شدت نگران بودم که دوباره به حالت عادی بازنگردم . هرگز تصور نمیکردم که سبب همه این مشکلات یک عینک آفتابی باشد. به خاطر این عینک ارزان قیمت همه تعطیلاتم به هم خورد و چهره ام به کلی دگرگون شد. واقعا یک پوند ارزش آن همه مشکلات و استرس را نداشت.

منبع: پرداد


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.