هشدار بسیج درباره انجام هرگونه عمل جاهلانه دشمن علیه ایران

چهارشنبه ۲۸ تیر – ۰۷:۳۵:۳۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

در پی اظهارنظر فرمانده آمریکایی درباره شلیک به قایق اماراتی

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – سازمان بسیج مستعضفین با انتشار بیانه‌ای، نسبت به اظهارنظر مقامات آمریکایی مبنی بر شلیک به قایق ماهیگیری اماراتی با تصور اشتباه در تشخیص با قایق‌های سپاه، اعتراض خود را اعلام و نسبت به انجام هرگونه عمل جاهلانه هشدار داد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
«تروریست‌ها و حامیان خارجی آنها در منطقه ما در قالب سناریوی جاهلانه خود به دنبال مشکل‌‌آفرینی، شانتاژ رسانه‌ای و ایجاد حساسیت در قالب عملیات روانی و مداخله نظامی هستند و به بهانه‌ اشتباه در تشخیص قایق اماراتی با قایق سپاه سعی در فرافکنی و گزافه‌گویی دارند.
لازم است که مستکبران غربی، صهیونستی، عربی و سایر تروریستهای حاضر در منطقه بدانند که اگر بخواهند با نیروی‌های انقلاب اسلامی مواجه شوند، اولین اشتباه، آخرین اشتباه آنها خواهد بود و اگر چنین خبطی از سوی آنها سربزند، مطمئن باشند که به دست بسیجیان تا ابد محو خواهند شد و شعله این جنگ منطقه‌ای آنچنان افروخته می‌شود که بازنده اصلی آن رژیم صهیونستی و عمال خبیث و هم‌نوایانش خواهند بود.
تروریستها و عامیان خبیث آنان باید بدانند ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها کشورهای اسلامی که واکنش مردمی را در قبال حرکتهای تروریستی دارند، درک درستی از تحولات منطقه دارند و دست آمریکایی‌ها و صهیونستها را به خوبی خوانده و درک کرده‌اند. رژیم‌های عربی هم‌سو با اسرائیل غاصب نیز به ارتجاع و فیلم بازی کردن خود در منطقه پایان دهند که در غیر اینصورت تنفر روزافزون مردمی و جهانی روزبه‌روز همراه و همگام با آنان خواهد بود.
سازمان بسیج مستضعفین با هشدار به همه آنها که خیال خام حمله را در باور جاهلانه خود می‌پرورانند، اعلام می‌کند که جوانان رزمنده و بسیجی با پیروی از سیره جهادی خمینی کبیر و معارف دفاع مقدس تحت زعامت و فرماندهی حضرت امام خمینی(ره)، آنچنان ضربه‌ای هولناک بر پیکره آنان وارد کنند که تا ابد همه مردم مظلوم و ستمدیده کشورهای اسلامی را از شر وجودیشان راحت کنند. پس خیال خام چالش‌آفرینی را از ذهن و فهم خود دور کنند که دفعه دیگر اشداء‌علی‌الکفار در انتظارشان خواهد بود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۸۱۹۳۵۳۶۹۴۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.