هشدار حماس نسبت به یورش امروز صهیونیست‌ها به مسجد‌الاقصی

۱۷اردیبهشت،

markaz-22.jpg

حنبش مقاومت اسلامی فلسطین “حماس” دشمن صهیونیستی را از یورش مکرر یهودیان افراطی به مسجد الاقصی بر حذر داشت و تمامی عواقب و مسئولیت های چنین اقدام خطرناک و تشدید جنایت ها علیه این مسجد و دیگر مقدسات اسلامی را متوجه این رژیم دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ این جنبش فراخوان های گسترده صهیونیست‌های تندرو عضو حزب “لیکود بیت نو” برای ورود یهودیان به مسجد الاقصی همزمان با امروز (سه‌شنبه) در بیانیه ای مطبوعاتی که نسخه ای از آن به مرکز اطلاع رسانی فلسطین نمابر شد، خاطرنشان کرد: مسجد الاقصی خط قرمز ماست و هرگونه اهانت یا بی حرمتی صهیونیست ها به این مسجد جنایتی آشکار و تعرض به بخشی از اعتقادات مسلمانان به شمار می رود.

جنبش حماس در ادامه بیانیه خود تشریح کرد که مسجد الاقصی به رغم تمامی طرح ها و تلاش‌های دشمن صهیونیستی برای هتک حرمت آن، همواره تحت مالکیت مسلمانان و به عنوان رمز و نماد فلسطین باقی خواهد ماند.

این جنبش از تمامی ملت فلسطین و گروه ها و جریان های فعال آن دعوت کرد راهی مسجد الاقصی شده و در محوطه های این مسجد حاضر شوند و مانع از ورود شهرک نشینان و گروهک‌های افراطی یهودی به داخل این مسجد شوند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.