هشدار خودروسازان آمریکا به اوباما

هشدار خودروسازان آمریکا به اوباما

ممتازنیوز: دو شرکت بزرگ خودروسازی آمریکا یعنی جنرال‌موتورز و کرایسلر اعلام کردند که به دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور اجازه نخواهند داد تا تولید را در کارخانه‌هایشان متوقف کنند.

شرکت جنرال موتورز اعلام کرده که به باراک اوباما، رئیس جمهوری فعلی این کشور و نامزد انتخابات پیش‌رو اجازه نخواهد داد تا با برگزاری کمپین تبلیغاتی خود در یکی از کارخانه‌های این شرکت تولید جنرال موتورز را متوقف کند. این در حالی است که دولت فدرال هم‌اکنون مالک ۲۶ درصد از سهام جنرال‌موتورز است.
هیتر راسنکر، سخنگوی جنرال موتورز گفته که سیاست این شرکت این نیست که به کمپین‌های انتخاباتی اجازه بدهد که تولید این شرکت را متوقف کنند.
وی افزود: جنرال‌موتورز نمی‌خواهد به موضوع اصلی اظهارات تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا تبدیل شود.
سخنگوی جنرال موتورز همچنین گفت: ما قصد داریم روی کار خودمان تمرکز کنیم و نمی‌خواهیم وضعیت خوبی را که الان بدست آورده‌ایم به خاطر جار و جنجال‌های انتخابات از دست بدهیم.
با این وجود دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همچنان در تلاش هستند تا با حضور در کارخانه‌های خودروسازی این کشور برای خود رای جمع کنند.
به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، شرکت کرایسلر، سومین خودروساز بزرگ آمریکا نیز تاکید کرده که به هیچیک از دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اجازه حضور در کارخانه‌های این شرکت را نخواهد داد.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.