هشدار دوباره امداد خودرو ایران به هموطنان

۱۸م آذر ،

هشدار دوباره امداد خودرو ایران به هموطنان

امداد خودرو ایران درخصوص سوءاستفاده از نام و اعتبار این شرکت و گروه صنعتی ایران خودرو توسط مجموعه های غیر مجاز که اقدام به فروش خدمات امدادی می کنند، به مشتریان اخطار داد.

به گزارش ایکوپرس، مجموعه های غیر مجاز امداد خودرویی با سوءاستفاده از نام شرکت خدمات امدادی گروه صنعتی ایران خودرو – امداد خودرو ایران – در بازاریابی تلفنی و ارسال پیامک به مشتریان، به دریافت وجه غیرقانونی و فروش خدمات غیرمتعارف به هموطنان اقدام می کنند که سبب نارضایتی آنان شده است.

این گزارش حاکی است، این گروه های غیر مجاز با پیش شماره هایی نظیر ۷۷-۰۲۱ ، ۳۳-۰۲۱ ، ۶۶-۰۲۱ و۶۴-۰۲۱ با نام های امداد خودرو “الف.ش.ط” و امداد خودرو “الف.س.الف” با دارندگان محصولات ایران خودرو تماس می گیرند و خود را ارایه کننده خدمات امدادی معرفی و به فروش اشتراک خدمات و تضمین قطعه با تعرفه های غیر مجاز اقدام می کنند. امداد خودروی ایران هر نوع فعالیت و همکاری با عاملیت فروش این مجموعه های غیر مجاز را تکذیب می کند.

بر اساس این گزارش، محصولی در قالب ” کارت اشتراک امداد” با قیمت واقعی پنج میلیون ریال با عناوینی مانند “تخفیف برنده مسابقه” و یا “خوش حسابی” به مبلغ ۷۹۰ هزار ریال بدون ارایه اطلاعات و دفترچه راهنما به هموطنان فروخته می گردد.

امداد خودروی ایران ضمن رد هر گونه ارتباط با این کارت ها، اعلام کرد، فروش اشتراک های طلایی و امداد سیار امداد خودروی ایران در نمایندگی های مجاز ایران خودرو، دفاتر منطقه ای امداد خودروی ایران در تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، ساری، رشت، همدان، اهواز و کرمان و دفاتر بازاریابی خصوصی تعاونی امداد کار ایرانیان انجام می گردد. هم وطنان برای استعلام از صحت فعالیت مجاز این مجموعه ها می توانند با شماره تلفن سراسری ۰۹۶۴۴۰ تماس و یا با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.096440.ir اطلاعات لازم را کسب کنند.

شنبه ۱۸ آذر   ۱۰:۱۱

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.