هشدار رادان به سگ‌گردان‌ها، بدپوششان و‌ …

۰۸اردیبهشت،

سردار رادان در ادامه گفت: پلیس همیشه به دنبال مطالبات مردم است تا بتواند مأموریت‌های خود را متمرکز کند و در طرح امنیت اجتماعی سال ۹۲ که از چند روز پیش در تهران آغاز شده و به طور همزمان در ۱۷ کلانشهر کشور اجرا می‌شود شاهد دستگیری ۱۰ ها تن از اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر و سارقین بودیم.

ممتازنیوز: جانشین فرمانده نیروی انتظامی از برخورد با سگ‌گردان‌ها و بدپوششان خبر داده و گفت: خودروی اشخاصی که به اصطلاح دور دور می‌کنند توقیف می‌شود.

به گزارش فارس، سردار احمدرضا رادان جانشین فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه اجرای اولین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش در جمع خبرنگاران گفت: در اسفند ماه و پایان سال ۹۱ ارزیابی از عملکرد ناجا توسط مردم در ۲۵ جرم عمومی و در قالب یک نظرسنجی اخذ شد.

وی افزود: در آن مهمترین مطالبات مردم از نیروی انتظامی با ۶۰٫۵ درصد مربوط به توزیع و فروش مواد مخدر، ۵۹٫۵ درصد مربوط به تصادفات، ۵۴٫۶ درصد مربوط به برخورد با بدپوششی، ۵۴٫۳ درصد مربوط به برخورد با آلودگی صوتی و مزاحمت نوامیس و ۳۰ درصد مربوط به سرقت‌ها بوده است که این مطالبات با توجه به موقعیت جغرافیایی و فرهنگی استان‌های مختلف متفاوت بوده است.

سردار رادان در ادامه گفت: پلیس همیشه به دنبال مطالبات مردم است تا بتواند مأموریت‌های خود را متمرکز کند و در طرح امنیت اجتماعی سال ۹۲ که از چند روز پیش در تهران آغاز شده و به طور همزمان در ۱۷ کلانشهر کشور اجرا می‌شود شاهد دستگیری ۱۰ ها تن از اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر و سارقین بودیم.

وی در ادامه گفت: در حوزه برخورد با خرید و فروش و توزیع مواد مخدر تصمیم بر این است که علاوه بر اقدامات انجام گرفته در مرزهای کشور در تمام سطح استان‌ها جمع‌آوری توزیع‌کنندگان مواد مخدر را در دستور کار قرار داده‌ایم و از طریق اطلاعاتی که از وزارت اطلاعات، بسیج و پایگاه‌های مردمی به دست می‌آید با این اشخاص به صورت جدی برخورد خواهیم کرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در ادامه گفت: در خصوص سرقت‌های خرد که رابطه مستقیمی با موادفروشان و معتادین ولگرد در سطح جامعه دارد اقدامی که صورت می‌گیرد این است که با جمع‌آوری معتادین و ارجاع آنها به مراکز درمانی امیدواریم که شاهد کاهش سرقت‌های خرد در سطح جامعه باشیم.

وی افزود: در خصوص برقراری امنیت اجتماعی و امنیت اخلاقی در این طرح برخورد شدید با اراذل و اوباش در دستور کار است و پیامی که ما به این اشخاص می‌دهیم نشان‌دهنده این است که جایی برای رفتارهای اخلالگرانه در سطح کشور نخواهند داشت و با ایجاد بانک اطلاعاتی اراذل و اوباش و همچنین هماهنگی با دستگاه‌های قضایی و برخورد قاطع با این اشخاص شاهد کاهش بسیار بسیار فعالیت اراذل و اوباش در سطح جامعه هستیم.

سردار رادان در خصوص بدپوششی گفت: در سطح جامعه ملاحظه می‌شود که اشخاصی به صورت مانکن در جامعه حاضر می‌شوند و با هنجارشکنی خود را به نمایش می‌گذارند با این اشخاص به شدت برخورد خواهد شد و خودروی این اشخاص نیز متوقف می‌شود و همچنین با اشخاصی که اقدام به سگ‌گردی در خیابان‌ها می‌کنند نیز برخورد خواهد شد و خودروهای شخصی کسانی که سگ در خودروی خود نگهداری می‌کنند نیز متوقف می‌شود.

وی افزود: بعضی خیابان‌ها در تهران معروف شده است که بعضی با ماشین‌های مختلف اقدام به اصطلاح دور دور می‌کنند که برای مردم از طریق به وجود آوردن ترافیک ایجاد مزاحمت می‌کنند و در طرح امنیت اجتماعی سال ۹۲ با این اشخاص به صورت جدی برخورد خواهد شد.

سردار رادان در ادامه و در پاسخ به خبرنگاران در خصوص طرح دریا گفت: امسال سومین سالی است که طرح دریا برای رفاه حال مسافران مناطق شمالی کشور اجرا می‌شود، مسئولان استانی باید امکاناتی را برای استفاده مسافران این مناطق در نظر بگیرند و مطابق سنوات قبل کسانی که قصد ناهنجاری در سواحل دریا را داشته باشند حتما با آنها برخورد خواهد شد.


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.