هشدار رایتل: از مراکز معتبر سیم‌کارت بخرید

۲۸خردادماه،

اپراتور سوم تلفن همراه، ضمن اخطار به مشتریان خود در مورد اقدامات سودجویانه و سوء استفاده‌ های احتمالی، از آنها خواست سیم کارت‌های رایتل را فقط از مراکز خرید مورد تایید این اپراتور خریداری کنند.
رایتل تنها اپراتور ارائه دهنده خدمات نسل سوم تلفن همراه ،روز سه شنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: مراکز مجاز خرید سیم کارت های این اپراتور و دفاتر فروش رایتل، مراکز پیشخوان دولت و مراکز خدمات ارتباطی مورد تایید این اپراتور در وب سایت رسمی رایتل به آدرس www.Rightel.ir معرفی شده است .
در این اطلاعیه تاکید شده ، مراکز دیگر که مجوز فروش سیم کارتهای رایتل را ندارند، مورد تایید این اپراتور نیستند.
روابط عمومی رایتل همچنین اعلام کرد که قیمت سیم کارت‌های دیتا و اعتباری بدون احتساب مالیات ارزش افزوده ۲۰ هزار تومان و قیمت سیم کارت‌های دائمی این اپراتور بدون احتساب مالیات ارزش افزوده، ۱۲۰ هزار تومان است؛ لذا درخواست پرداخت وجه بیش از ارقام اعلام شده از سوی فروشندگان در هر شرایطی غیر قانونی است.
در پایان این اطلاعیه ، رایتل ضمن اخطار در مورد برخی تماس‌های تلفنی سودجویانه برای فروش سیم‌کارت‌های رایتل به بهانه‌هایی چون اختصاص شماره‌های رند، شماره‌های مشابه شماره فعلی و یا شرکت در قرعه کشی، از شهروندان گرامی درخواست کرد که به هرگونه تماس برای واریز وجه با موضوعات مذکور پاسخ مثبت نداده و مراتب را در اسرع وقت به مرکز تماس مشتریان رایتل به شماره تماس ۲۹۲۰-۰۲۱ یا مراجع قانونی مربوطه اطلاع دهند.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.