هشدار سازمان سنجش به بعضی سوء‌استفاده‌ها از توزیع دفترچه‌ انتخاب رشته

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

هشدار سازمان سنجش به بعضی سوء‌استفاده‌ها از توزیع دفترچه‌ انتخاب رشته

هشدار سازمان سنجش به برخی سوء‌استفاده‌ها از توزیع دفترچه‌ انتخاب رشته

 مشاور عالی سازمان سنجش نسبت به بعضی سوء‌استفاده‌ها از توزیع دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری ۹۲ اخطار داد.

به گزارش ممتاز به نقل از ایسنا، توکلی در گفت‌وگو ، با اشاره به بعضی سوء‌استفاده‌ها در زمینه توزیع دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته کنکور ۹۲، تاکید کرد: بر اساس مقررات شرکت پست جمهوری اسلامی ایران برای توزیع هر یک از سه دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی فقط مبلغ ۱۰۰۰ تومان از داوطلبان به عنوان کارمزد توزیع توسط مسئول باجه پستی توزیع کننده دفترچه دریافت می‌شود.

وی افزود: بنابراین داوطلبان به هیچ عنوان نباید وجهی بابت دفترچه پرداخت کنند و فقط باید با پرداخت ۱۰۰۰ تومان بابت هزینه توزیع دفترچه راهنما به مسئول باجه پستی ذیربط نسبت به دریافت رسید اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۸۹۶ هزار و ۳۴۲ داوطلب نسبت به ملاحظه و دریافت کارنامه نتیجه آزمون خود از پایگاه اینترنتی سازمان سنجش اقدام کرده‌اند، اظهارکرد: به عبارت دیگر ۹۷ درصد حاضرین در جلسه آزمون نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام کرده‌اند که این آمار بسیار خوبی است.

توکلی ادامه داد: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی هر یک از گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی،‌ علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجه کنکور به طور جداگانه بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار داده شده است.

وی با اشاره به توزیع دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی از ساعت ۹ صبح فردا چهارشنبه از طریق باجه‌های پستی سراسر کشور، گفت: دفترچه راهنمای رشته‌های تحصیلی چاپ شده شامل سه دفترچه است که دفترچه هر یک از گروه‌های آزمایشی با یک رنگ مشخص شده است.

مشاور عالی سازمان سنجش ادامه داد: دفترچه انتخاب رشته تحصیلی گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و گروه‌ هنر و زبان‌های خارجی به رنگ مشکی، دفترچه انتخاب رشته‌های تحصیلی گروه آزمایشی علوم تجربی و گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی به رنگ آبی و دفترچه گروه آزمایشی علوم انسانی و هنر و زبانهای خاجی به رنگ سبز چاپ شده است.

/۱۱۱/


اخبار ممتاز / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.