هشدار سرمربی آلمان برای ستارگان این تیم

به گزارش خبرگزاری ها، ‘یوآخیم لاو’ سرمربی تیم ملی آلمان هشدار داده است که فقط بازیکنان آماده را به این مسابقات خواهد برد.

وی فهرست ۲۳ بازیکنان خود را در اوایل ماه مه اعلام می کند و بعد از اردوهای تدارکاتی تیم در ساردینا و همچنین جنوب فرانسه، در مورد ترکیب اصلی تیم تصمیم خواهد گرفت.

از این رو بازیکنانی چون ‘ماریو گوتزه’،‌’باستین شوآن اشتایگر’،‌ ‘میروسلاو کلوزه’ و ‘پر مرتساکر’ برای حضور در یورو ۲۰۱۲ زیر فشار زیادی خواهند بود.

لاو که تیمش در گروه دوم یورو ۲۰۱۲ با تیم های پرتغال، هلند و دانمارک هم گروه شده است، در این باره به روزنامه بیلد گفت: بعد از دو یا سه هفته در مورد بازیکنان یورو ۲۰۱۲ تصمیم خواهیم گرفت و اگر متوجه شوم که بازیکنانی آماده نیست او را کنار خواهم گذاشت.

گوتزه ۱۹ ساله بعد از یک دوره غیبت به دلیل آسیب دیدگی، شنبه شب برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ بازی کرد و در اواسط برتری ۲ بر ۰ تیم بورسیا دورتموند مقابل مونشن گلادباخ وارد زمین شد.

شوآن اشتایگر کاپیتان ۲۷ ساله دوم تیم آلمان نیز که در ماه فوریه دچار مصدومیت شد، سخت مشغول تمرین است تا به آمادگی لازم برسد.

اما مرتساکر مدافع ۲۷ ساله آرسنال بعد از عمل جراحی که در ماه فوریه روی قوزک پایش انجام داد، مسابقات این فصل لیگ برتر انگلیس را از دست داد.

و کلوزه ۳۳ ساله از ماه گذشته به دلیل مصدومیت نیمکت نشین شده است ولی امیدوار است در این فصل دوباره برای تیم لاتزیو به میدان برود.

کلوزه بعد از ۱۱۴ بازی برای تیم ملی آلمان فقط ۵ گل با رکورد ‘گرد مولر’‌ بهترین گلزن این تیم فاصله دارد.

تیم ملی آلمان برای مسابقات یورو ۲۰۱۲ در شهر گدانسک لهستان مستقر خواهد شد.

۹۱۲۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۲۵۹۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.