هشدار قضایی درباره‌ی افزایش زندگی‌های مجردی در کشور

287-4.jpg

معاون قضایی دادگستری همدان نسبت به افزایش زندگی‌های مجردی و اعتیاد به موادمخدر به ویژه شیشه در کشور هشدار داد و گفت که این موضوع جوانان را تهدید و خانواده‌ها را آزار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه همدان، سعید گلستانی در ستاد ساماندهی امور جوانان استان همدان افزود: مواد مخدر نخستین حوزه‌ای است که در سطح جامعه به جوانان و امر ازدواج آنان آسیب می رساند. پیشنهاد می شود بنیاد صیانت از خانواده ها با همکاری مردم برای آموزش ازدواج آسان و فراهم کردن وسایلی برای استفاده از سالن‌های ارزان قیمت تاسیس شود.

وی اظهارکرد: با افزایش ورود خانم‌ها به دانشگاه، زندگی مجردی نیز در کشور در حال افزایش است چرا که این موضوع باعث می‌شود درک و فهم آنها افزایش یابد و حاضر به زندگی با افراد غیرهمسطح خود نمی شوند.

گلستانی تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای تشکیل کارگاه های آموزشی برای دانش آموزان و دانشجویان، گسترش حرفه آموزی جوانان، افزایش خانه های کوچک و ارزان قیمت و آموزش‌های پیش از ازدواج باعث برطرف شدن معضلات پیش روی ازدواج جوانان می شود.

معاون قضایی دادگستری همدان بیان کرد: با توجه به اینکه ۴۵ درصد زندانیان در حوزه مواد مخدر هستند لازم است اردوگاه‌های اجباری را توسعه دهیم یا به سازمان‌های مردم نهاد برای کمک به این حوزه آموزش دهیم.

سیدعبدی افتخاری، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان همدان نیز در این جلسه از برگزاری جشن پیوند آسمانی در ۲۶ مهرماه سالجاری در همدان خبر داد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.