هشدار نسبت به امنیت خودروها

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 هشدار نسبت به امنیت خودروها

هشدار نسبت به امنیت خودروها

وزیر کشور با اشاره به وضعیت فعلی امنیت خودروها در برابر سرقت از وزارت صنایع و گمرک خواست تا به هشدارهای پلیس توجه کند.

به گزارش ممتازنیوز، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در حاشیه نخستین همایش ملی مدیریت کیفیت و تعالی سازمانی اظهار داشت: ارایه گزارش فرماندهی پلیس ناجا نشان داد که پلیس از نظر علمی، عملکردی، تجهیزات و امکانات در جایگاه نسبتا مطلوبی قرار دارد.
وی ادامه داد: آمارهای ارائه شده نشان دهنده رضایتمندی مردم است که این رضایت‌مندی نشانه مدیریت پویای علمی و نگرش مناسب مبتنی بر جامعه محوری در ناجا است.
وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه امنیت در جامعه از اهمیت بسیار بالای برخوردار است و تامین آن در ارتباط مستقیمی با عملکرد پلیس قرار دارد، خاطر نشان کرد: دولت و خصوصا وزارت کشور خود را موظف به تعامل و همکاری دائمی و مستمر با نیروی انتظامی می‌داند و معتقد است که باید در تمامی امور از مشاورهای ناجا بهره‌مند شد.
به گزارش تسنیم، رحمانی فضلی در بخش دیگر سخنانش در واکنش به مسئولیت خودروسازان داخلی نسبت به پایین بودن امنیت خودروهایشان در برابر سرقت افزود: رسیدگی به این موضوع در حوزه تخصصی و فنی قرار دارد ولی لازم است تا وزارت صنایع و گمرک به هشدارها و توصیه‌های پلیس مبنی بر دستورالعمل‌های لازم نسبت به این موضوع توجه کنند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با توجه به امکانات و اختیارات پلیس و تأکید دولت بر افزایش آن‌ها امیدواریم هر روز شاهد شکوفایی در عملکرد کاری نیروی انتظامی باشیم.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.