هشدار نصرالله به اسرائیل درباره حمله به ایران

خبرگزاری ایسنا: دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: در صورت حمله اسرائیل، ایران پایگاه‌های آمریکا در منطقه را هدف قرار می‌دهد.

سید حسن نصرالله در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین با اشاره به تهدیدهای اخیر رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات هسته‌‌‌یی ایران تصریح کرد: در صورتی که اسرائیل حمله‌ای را علیه ایران ساماندهی کند یقینا جواب ایران به مرزهای فلسطین اشغالی محدود نخواهد بود و پایگاه‌های آمریکا در منطقه را نیز شامل می‌شود.

وی افزود: من براساس آنچه که از مسئولان ایرانی شنیده‌ام به شما اطمینان می‌دهم که ایران آماده پاسخگویی به حملات اسرائیل به شکل قاطع است. آمریکا و اسرائیل می‌دانند که برنامه هسته‌‌یی ایران نظامی نیست.

دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه ایران کشور پیشرفته و متمدنی است که همواره از مقاومت حمایت کرده است، افزود: ۳۲ سال است که ایران موضع خود در قبال مقاومت را تغییر نداده است و ایران حتی در نشست سران جنبش عدم تعهد نیز بر مواضع خود تاکید کرد.

وی گفت: برنامه هسته‌یی ایران بهانه‌ای برای ضربه زدن به ایران است و ایهود باراک و بنیامین نتانیاهو به دنبال کشاندن منطقه به جنگ هستند و می‌خواهند که آمریکا را نیز وارد جنگ در منطقه کنند.

سید حسن نصرالله هشدار داد جنگ رژیم صهیونیستی با ایران، تلفات سنگینی را برای این رژیم به همراه خواهد داشت.

وی افزود: مقامات ارشد امنیتی و نظامی اسرائیل مخالفت خود را با جنگ با ایران اعلام کرده‌اند و حتی وزیر جبهه داخلی اسرائیل نیز گفته است که این رژیم آمادگی جنگ را ندارد.   


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.