هشدار نهاوندیان درباره نحوه استفاده دولتی‌ها از هواپیمای اختصاصی +سند

محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور در نامه ای خطاب به کلیه وزارتخانه ها و دستگاههای دولتی، از «مطالبات انباشته و معوق شرکتهای هواپیمایی بابت سفرهای گذشته مقامات» سخن گفته است.

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز، سندی یافت شده است که نشان می دهد محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور در نامه ای خطاب به کلیه وزارتخانه ها و دستگاههای دولتی، از «مطالبات انباشته و معوق شرکتهای هواپیمایی بابت سفرهای گذشته مقامات» سخن گفته است.

نهاوندیان در این نامه با تاکید بر ضرورت صرفه جویی در بهره گیری از منایع عمومی کشور و رعایت مقررات مربوط به استفاده از هواپیمای اختصاصی، به مسئولان اجرایی یادآور شده است که «استفاده از هواپیمای اختصاصی در ماموریتهای داخلی و خارجی منحصر به شرایطی است که امکان استفاده بهنگام از پروازهای عمومی فراهم نباشد.

رییس دفتر رییس چمهور همچنین تاکید کرده است که تأدیه تعهدات مربوط به پروازهای عمومی و اختصاصی، از محل اعتبارات دستگاه مربوطه خواهد بود و نهاد ریاست جمهوری مسئولیتی در این زمینه ندارد.

این نامه در عین اینکه نشان دهنده دقت و نظارت مسئولان ارشد اجرایی بر استفاده بهینه از اماکانات عمومی و بیت المال است، کنایه و هشداری نیز به برخی مدیران دولتی در نحوه استفاده از موجود و عدم پرداخت مطالبات نهادهای ذی ربط در این زمینه محسوب می شود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.