هشدار های پلیس به مسافران نوروزی

۱فروردین ۱۳،

گفت: هموطنان محترمی که قصد مسافرت در جای جای کشور را دارند با به خاطر سپردن پیشنهاد های پلیس سفر دلنشین و عادی از هرگونه مشکلی را برایتان آرزو می کنیم.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی در ادامه اظهار داشت: هموطنان در بین راه در شهرهای دیگر از محل سکونت خود سعی می کنند در طول سفر با مواجه شدن با هر نوع موضوع ناگواری عصبانی نشوند و با سایر اشخاص درگیر نشوند چرا که جز خراب کردن اوقات مسافرت خود راه را برای منفعت طلبان که به طور ساختگی  در کمین سرقت وسایل شما می باشند باز می کنید.

این مقام سئول انتظامی در ادامه اذعان داشت: همچنین هموطنان در ایام سفر به محض ملاحظه اشخاص غیر محمول بلافاصله مشخصات آن را اعم ازمن، قیافه، مشخصات ظاهری، رنگ و فرم مو و پلاک خودرو را به ماموران انتظامی گزارش دهند.

وی افزود: مسافران نوروزی حتما شماره اضطراری خود را در داخل جیب فرزندان خود قرار دهند، تا به محض گمشدن آنها در طول سفر در مکان های شلوغ، ماموران انتظامی بتوانند به راحتی والدین فرزند را بیابند.

سرهنگ مداحی خاطر نشان کرد: در نهایت شهروندان مراقب محل اسکان، اجناس و وسایل خود در طول مسافرت باشند و به هیچ عنوان حتی برای چند لحظه وسایل خود را ترک نکنند./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.