هشدار پلیس به رانندگان سفرهای تابستانی

هم‌زمان با شروع موج دوم سفرهای تابستانی که از روزهای پایانی ماه مبارک رمضان آغاز شد، پلیس آگاهی ناجا به مسافران توصیه‌هایی را ارائه داد.
 
به گزارش بی باک به نقل از ایسنا، مسافران باید از پذیرش مواد خوراکی و نوشیدنی از دیگر افراد ناشناس خودداری کنند.
 
بر اساس اعلام پلیس آگاهی، رانندگان وسیله‌نقلیه نیز باید ضمن این که در انتخاب مسافران خود دقت می‌کنند، موادخوراکی را نیز از آنان دریافت نکنند و تا حد ممکن از انتقال مسافران به مسیرهایی که آشنایی با آن ندارند، خودداری کنند.
 
بر این اساس موادخوشبوکننده نیز یکی از مواردی است که سارقان با استفاده از آن اقدام به بیهوش کردن راننده یا مسافران و سرقت از آنان می‌کنند. بنابراین لازم است که رانندگان و مسافران وسایل نقلیه‌عمومی در این زمینه نیز دقت کافی را داشته باشند.
 
پلیس آگاهی با تاکید بر اینکه پایانه‌های مسافربری و شرکت‌های تعاونی تاکسیرانی، بهترین و مطمئن‌ترین راه برای انتقال مسافران به خارج از شهر هستند، از مسافران خواست برای انتخاب محل اقامت در طول مسافرت نیز به افرادی که در حاشیه جاده اقدام به اجاره سوییت و اتاق می‌کنند، اعتماد نکنند و برای استراحت به مکان‌‌هایی مانند هتل، مسافرخانه و اماکنی که مورد تایید پلیس است، مراجعه کنند.
 
به گزارش ایسنا، شهروندان و به ویژه مسافران روزهای پایانی تابستان در صورتی که در حین سفر با تصادفات جاده‌ای یا اقدامات مجرمانه روبرو شده‌اند باید از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مراتب را اطلاع‌رسانی کنند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.