هشدار پلیس به عرضه‌کنندگان فیلترشکن

۲۰فروردین۱۳، فاوانیوز :رییس پلیس فتا قزوین اخطار داد: تبلیغ و فروش نرم افزارهای فیلترشکن‌ و آموزش روش‌های عبور از سامانه‌های فیلترینگ، برابر قانون جرائم رایانه‌ای، جرم تلقی شده و پلیس فتا با عاملان آن برخورد خواهد کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل ازایتنا ، رییس پلیس فتای قزوین از شناسایی فروشنده نرم‌افزارهای غیرقانونی در این استان خبر داد و گفت: فرد مورد نظر به سبب عدم آگاهی از قانون جرایم رایانه ای دچار گمراهی شده است.

  پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرگرد”مختاری نسب” رئیس پلیس فتا استان قزوین اعلام کرد: در راستای شناسایی متخلفان فضای مجازی و افزایش امنیت کاربران و در پی رصد و پایش فضای مجازی، پایگاه اینترنتیی که گرداننده آن اقدام به تبلیغ و فروش نرم افزارهای فیلترشکن و غیرقانونی می کرد، شناسایی شد.

سرگرد مختاری افزود: پس از بررسی ها و تحقیقات تخصصی صورت رفته متهم که اهل و ساکن تاکستان بود، شناسایی و نهایتاً به جرم خود اعتراف و اظهار داشت :گمان نمی کردم که فروش اینگونه نرم افزارها غیرقانونی بوده و اکنون از کرده خود پشیمان هستم.

رییس پلیس فتا قزوین اخطار داد: تبلیغ و فروش نرم افزارهای فیلترشکن‌ و آموزش روش‌های عبور از سامانه‌های فیلترینگ، برابر قانون جرائم رایانه‌ای، جرم تلقی شده و پلیس فتا با عاملان آن برخورد خواهد کرد.

وی تصریح کرد : فرد مورد نظر بدلیل عدم آشنایی با جرایم رایانه ای با این مشکل مواجه شده است لذا کاربران توجه داشته باشند جهت انجام فعالیت در فضای مجازی حتماً در این خصوص تحقیق کرده و جهت آشنایی بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی پلیس فتا مراجعه کنند.
فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.