هشدار پلیس درباره مواد مخدر ماشروم

مواد مخدر ی به نام ماشروم که اخیرا حرفهایی در مورد وجود آن در کشور شنیده می شد بحثی بود که یکی از مسئولان مبارزه با مواد مخدر در این رابطه مصاحبه ای انجام داده است که در ادامه میخوانید.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی وجود مخدری به نام «ماشروم» در کشور را تأیید نکرد.

سردار علی مویدی درباره این‌که گفته می‌شود مخدر جدیدی به نام ماشروم در کشور استعمال می‌شود اظهار کرد: وجود مخدری به نام ماشروم در کشورمان تأیید نمی‌شود.

 وی با بیان این‌که پلیس به عنوان تنها مرجع تخصصی اعلام مواد مخدر در جامعه است گفت: ممکن است موارد مختلفی در سراسر جهان استعمال شود، اما این ماده وارد کشور ما نشده و همان‌طور که گفتم چنین ماده‌ای را تأیید نمی‌کنم.

 مواد مخدر

سردار مویدی در ادامه از کشف ۲۷۲ تن انواع مواد مخدر از سوی نیروی انتظامی طی هفت ماهه امسال خبر داد و گفت: تریاک و حشیش در صدر این کشفیات بوده است و استان کرمان نیز دارای بیشترین کشفیات بوده است.

در ادامه ایشان درباره وضعیت رصد اعتیاد و مواد مخدر در سطح جهان نیز گفت: بحث مواد مخدر در کشورها را به روز رصد می‌کنیم و اطلاعات ما لحظه‌ای است. به همین دلیل همکاران ما در حوزه جمع‌آوری اطلاعات فعال هستند و اطلاعات کاملی از وضعیت مواد مخدر در ایران و سراسر جهان داریم.

– .

نمناک
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.