هفتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر ارسباران برگزار می‌شود

اردیبهشت ۱۴۰۳

همزمان با سالگرد زلزله اهر و ورزقان برگزار می‌شود

در سالگرد زلزله اهر، هفتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر ارسباران با موضوع زلزله برگزار می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین، این جشنواره که با همت انجمن هنرهای شهرستان اهر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود به دو موضوع زلزله(تأثیرات روحی و روانی زلزله) و آزاد(مسایلی با موضوعات اجتماعی و …) خواهدپرداخت.

در فراخوان این جشنواره، هدف از برگزاری را برخورد انسان دوستانه در مقابل صدمات زلزله در جامعه، حمایت از هنرمندان مناطق زلزله‌زده، کمک به بازسازی اماکن هنری، جهت دادن به آثار نمایشی برای نیل به اجرای آثار کوتاه و تأثیرگذار، حمایت از ایده‌های نو و پرداخت آن برای تولید نمایش‌های بلند، تجلیل از هنرمندان پیشکسوت تئاتر ارسباران، اهمیت دادن به فعالیت‌های گروهی در راستای تولید و اجرای آثار اجتماعی در قالب رخدادهای طبیعی ذکر کرده است.

هفتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر ارسباران که مختص نمایشهای زیر ۵ دقیقه است، در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی بر گزار خواهدشد.

مهلت ارسال اثر در این جشنواره تا ۱۵ مرداد ماه در نظر گرفته شده که نتیجه بازبینی و ارزیابی این آثار تا ۲۰ مردادماه اعلام می‌شود. زمان برگزاری جشنواره نیز از ۲۳ تا ۲۵ مردادماه خواهدبود.

هر کارگردان می‌تواند با دو اثر نمایشی در این جشنواره شرکت کند و لازم است یک نسخه از اثر خود را به صورت لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره به نشانی اهر، خیابان حزب‌الله، جنب کتابخانه عمومی شیخ شهاب، انجمن هنرهای نمایشی اهر ارسال کند.

دو شماره تلفن ۲۲۳۵۰۱۲-۰۴۲۶ و ۲۲۳۳۰۴۸-۰۴۲۶ نیز آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان خواهدبود.

انتهای پیام/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.