هفتمین جشنواره موسیقی جوان با «قانون» آغاز شد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

Jashnvare-javan (5)موسیقی : هفتمین جشنواره موسیقی جوان صبح امروز(جمعه ۲۲ شهریور) با رقابت نوازندگان ساز قانون در رده های سنی مختلف و با حضور اساتید بزرگ موسیقی ایرانی در تالار رودکی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی و به نقل روابط عمومی هفتمین جشنواره موسیقی جوان، صبح امروز در حالی این جشنواره در تالار رودکی آغاز به کار کرد که ۱۵ نوازنده در بخش تکنوازی قانون در سه مقطع سنی الف(۱۰ تا ۱۵ سال )، ب (۱۶ تا ۲۱ سال) و ج(۲۲ تا ۲۷ سال به رقابت پرداختند.

داروی این بخش را حسین علیزاده، مجید کیانی، رامبد صدیف، داریوش طلایی، علی اکبر شکارچی و هومان اسعدی بر عهده داشتند.

علی ترابی دبیر اجرایی هفتمین جشنواره موسیقی جوان نیز در ابتدای این جشنواره ضمن خوشامد گویی به حاضران گفت: از کسانی که امروز به تالار رودکی آمده اند و با حضور گرم شان سبب دلگرمی بیشتر استعدادهای امروز کشورمان می شوند ، سپاسگذارم. ما نیز در مقام برگزار کنندگان جشنواره تلاش خواهیم کرد تا اجراها را طبق برنامه اعلام شده و با نظم برگزار کنیم.

امروز همچنین قرار است راه یافتگان مرحله پایانی هفتمین جشنواره موسیقی جوان، در دو بخش تکنوازی سازهای عود و کمانچه نیز به رقابت بپردازند.

هفتمین جشنواره موسیقی جوان به دبیری هومان اسعدی ۲۲ تا ۲۵ شهریورماه در سالن رودکی برگزار و ۲۷ شهریورماه در تالار وحدت به کار خود پایان می دهد.

منبع: موسیقی Musiceiranian.ir


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.