هفتمین دوره جایزه کتاب سال شعر «خبرنگاران» فراخوان داد

به گزارش خبرگزاری مهر، این دوره از جایزه کتاب سال شعر خبرنگاران با دبیری علیرضا بهرامی، از شاعران و ناشرانی که در سال ۱۳۹۰ مجموعه شعر منتشر کرده‌اند دعوت کرده است تا در این دوره از این جایزه شرکت کنند.

این آثار باید همگی در سال ۱۳۹۰ منتشر و این تاریخ در شناسنامه کتاب ذکر شده باشد همچنین چاپ اول کتاب باید به زبان فارسی در ایران منتشر شده باشد و کتاب نیز از نوع برگزیده شعرها یا مجموعه‌های گروهی نباشد.

علاقه‌مندان به شرکت در این جایزه باید پنج نسخه از اثر خود را تا پایان مهرماه به نشانی تهران، صندوق پستی ۳۴۹۶ – ۱۶۷۶۵، دبیرخانه‌ جایزه‌ کتاب سال شعر خبرنگاران ارسال کنند.

در بخش ویژه نیز که برای کشف استعدادهای شعری برگزار می‌شود، آن دسته از شاعرانی که تاکنون کتاب منتشر نکرده‌اند، می‌توانند آثار خود را از طریق نشانی پست الکترونیکی sherekhabarnegar@gmail.com ارسال کنند.

در این بخش نیز شرکت‌کنندگان در این بخش نباید تاکنون (چه در سال‌های گذشته و چه در سال جاری) کتاب منتشر کرده یا برای انتشار به ناشری سپرده باشند.همچنین این شعرها باید به زبان فارسی و تعداد آنها نیز بین ‌۴۰ تا ‌۵۰ قطعه بوده و در صورت نرسیدن به این تعداد، لازم است تعداد صفحه‌های مجموعه شعرها بین ۸۰ تا ‌۱۰۰ صفحه باشد.

علاقه‌مندان فرصت دارند تا پایان مهرماه شعرهای خود را به نشانی پست الکترونیکی جایزه بفرستند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.