هفتمین کنگره سراسری طب اورژانس آغاز بکار کرد

۲۰م آذر ،

هفتمین کنگره سراسری طب اورژانس در سالن همایشهای رازی با حضور معاون درمان وزارت بهداشت آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران  حاضر در محل؛دکتر نادر توکلی رئیس اداره اورژانس بیمارستانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در هفتمین کنگره سراسری طب اورژانس با بیان اینکه این کنگره در دو بخش پزشکی و پرستاری ارائه می گردد گفت : هفتمین کنگره طب اورژانس به همت انجمن علمی طب اورژانس و انجمن پرستاری ایران و مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی وزارت بهداشت برگزار می گردد.
 
وی با اشاره به اینکه از ۳۰۰ مقاله ارسالی به کنگره پس از داوری ۱۴۵ مقاله برای ارائه به صورت سخنرانی و پوستر انتخاب شده اند افزود: در حال حاضر شاهد رشد روزافزود حوزه های پزشکی و پرستاری فوریتهای بیمارستانی هستیم .

 
رئیس اداره اورژانس بیمارستانی وزارت بهداشت ادامه داد: طب اورژانس پیش بیمارستانی، طب حوادث غیرمترقبه، مسمومیت‌ها ، مدیریت و آموزش در اورژانس، اورژانس‌های طب داخلی، تروما و حوادث، اصول تصویربرداری و پروتکل‌های درمانی تازه از جمله محورهای کنگره امسال است .
 
وی با بیان اینکه همایش در سه بخش سخنرانی، ارائه مقالات و کارگاه‌های آموزشی و بخش نمایشگاهی ارائه می گردد تصریح کرد: پنج کارگاه آموزشی با مباحث مرتبط با مهارت‌های بالینی که نیاز گروه‌های مختلف پزشکی در برخورد با بیماران اورژانسی است نیز در این کارگاه ارائه می‌شود ./ ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.