هفتهٔ طراحی گرافیک ایران درخانه هنرمندان برگزار می‌شود

۱۹فروردین۱۳،

هفتهٔ طراحی گرافیک ایران به همت انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران با نمایش بیش از ۲۰۰ پوستر از هنرمندان مختلف جهان در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین هفتهٔ طراحی گرافیک ایران به همت انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران و با تایید و حمایت ایکوگرادا (انجمن بین‌المللی طراحان گرافیک) ۲۷ فروردین ماه سال جاری با نمایش بیش از ۲۰۰ پوستر از هنرمندان مختلف جهان در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این اتفاق فراهم آوردن فرصتی مناسب برای گردهمایی و هم اندیشی طراحان گرافیک و سایر هنرمندان با یکدیگر و تعامل بیشتر با جامعه است.

معرفی برنامه‌های سالانه انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، سخنرانی مهمان خارجی، رونمایی کتاب، همایش پژوهشی و برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی در حوزه گرافیک، تنها بخشی از برنامه‌های این هفته است.

در این نمایشگاه‌ها که بازدید آن برای عموم آزاد است، آثار بیش از ۱۳۰ هنرمند به معرض نمایش گذاشته می‌شود که برای اولین بار در ایران به نمایش در خواهد آمد.

مهدی مهدیان، دبیر «هفته طراحی گرافیک» در خصوص برگزاری این هفته گفت: برگزاری این نوع هفته‌ها، سالهاست که در شهرهای بزرگ دنیا مرسوم است که یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری آن ارزش گذاری، معرفی، آشنایی و ارتباط هر چه بیشتر مردم با کارکردهای گرافیک و همچنین افزایش درک عموم، نسبت به نقش و تأثیر آن در زندگی معاصر است.

مراسم افتتاحیه «هفتهٔ طراحی گرافیک ایران، » روز ۲۷ فروردین ماه ساعت ۱۷ در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌گردد و تا ۵ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۳۱
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.