هفته آتی، اولین جلسه هیات تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد/ عزم جدی مجلس برای بررسی مسائل خرد و کلان دانشگاه آزاد

۱۰م آذر ،

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه هیات تحقیق و تفحص در هفته آتی صورت می‌گیرد و به نظر می‌رسد، عزم جدی وجود دارد تا مسائل خرد و کلان دانشگاه آزاد بطور دقیق بررسی شود.

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تشکیل هیات تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد گفت: براساس تصمیم‌گیری کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مقرر شد مطابق آیین‌نامه داخلی مجلس تعداد اعضای این هیات ۱۵ نفر باشد که ۵ نفر آنها از میان متقاضیان تحقیق و تفحص است.

سخنگوی کمیسیون آموزش همچنین افزود: در اولین جلسه اعضای کارگروه این تحقیق و تفحص جزئیات دقیقی از چگونگی انجام این مهم از طریق سخنگوی این کارگروه اعلام شده و نتایج آن در قالب گزارشی به صحن علنی مجلس اعلام می‌شود.

مقتدایی در ادامه با اشاره به اینکه جلسه هیات تحقیق و تفحص در هفته آتی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: به نظر می‌رسد، عزم جدی وجود دارد تا مسائل خرد و کلان دانشگاه آزاد بگونه‌ای بررسی شود تا نکات ابهام نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به راهکارهای به نتیجه رسیدن طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد گفت: در بحث تحقیق و تفحص هدف کشف حقیقت بوده و باید از هرگونه عیب‌جویی و مچ‌گیری برای رسیدن به نتیجه‌ای مطلوب دوری شود.

گفتنی است؛ زهره طبیب‌زاده نوری، سیدمحمود نبویان، علی‌اصغر زارعی، علیرضا زاکانی، حمید رسایی، عبدالوحید فیاضی، رضا صابری، عطاءالله سلطانی، قاسم احمدی لاشکی، علیرضا سلیمی، قاسم جعفری، علیرضا منظری توکلی، ضرغام صادقی، عباس مقتدایی و جبار کوچکی‌نژاد” به عنوان اعضای این هیأت فردا به هیأت رئیسه معرفی می‌شوند.

شایان ذکر است؛ وضعیت هیئت علمی دانشگاه آزاد، رعایت استانداردهای آموزشی-پژوهشی ، وضعیت فرهنگی دانشگاه آزاد، وضعیت شعب خارج از کشور این دانشگاه، موضوعات ساخت‌و‌سازهای عمرانی و استفاده از امکانات دانشگاه در امور حزبی و سیاسی از جمله محورهای اساسی انجام تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی است.

انتهای پیام/ب۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.