هفته آموزش در دانشگاه های کشور آغاز شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، هفته آموزش کشور از امروز شنبه، ۹ اردیبهشت ماه برای نخستین بار در دانشگاه های کشور و در سطوح دانشگاهی، استانی و ملی گشایش یافت.

هفته گرامیداشت آموزش تا چهاردهم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و اولین روز آن با عنوان ‘آموزش، فرهنگ و اخلاق حرفه ای’ نام گرفته است.

برگزاری نمایشگاه کتاب، معرفی فناوری‌های جدید آموزشی، برگزاری جلسات هم‌اندیشی برای ارتقای سطح آموزش، انتخاب و معرفی استادان برتر و تجلیل از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویانی که فعالیت‌هایی برجسته در حوزه آموزش انجام داده‌اند از جمله فعالیتهایی است که در هفته آموزش امسال در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور صورت می گیرد.

ویژه برنامه های هفته آموزش به تناسب عنوان های انتخاب شده برای هر روز از این هفته به اجرا درخواهد آمد.

با توجه به نامگذاری دومین روز از هفته آموزش با عنوان ‘آموزش، کیفیت و چالشها’ راهکارهای ارتقای کیفیت و همچنین چالش ها و موانع موجود در این مسیر، فردا یکشنبه با حضور صاحبنظران و اعضای هیات علمی در مراکز دانشگاهی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

‘آموزش و شاگرد پروری’ عنوان سومین روز از هفته گرامیداشت آموزش است و چهارمین روز این هفته با عنوان ‘آموزش، اعتلا و ارتقای جامعه و شهروندان’ نامگذاری شده است.

عنوان ‘آموزش؛ بنیان پژوهش’ برای پنجمین روز و عنوان ‘ آموزش؛ روش، محتوا و برنامه ها’ برای آخرین روز از هفته گرامیداشت آموزش انتخاب شده است.

هفته گرامیداشت آموزش به منظور تبیین نقش و جایگاه آموزش، ترویج فرهنگ شاگرد پروری و قدردانی و تجلیل از سرآمدان عرصه آموزش عالی کشور برای اولین بار در تقویم دانشگاهی کشور جای گرفته و قرار است از این پس همه ساله به اجرا درآید.

فراهنگ**۱۰۵۵**۱۵۸۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۹۴۶۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.