هفته آینده زمان حضور غضنفری و خلیلیان در مجلس برای رسیدگی به واردات بی‌رویه برنج

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی در مجلس برای رسیدگی به واردات بی‌رویه برنج به کشور خبر داد.

رحمت‌الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با انتقاد از واردات بی‌رویه برنج و بروز مشکلات عدیده برای تولیدکنندگان داخلی گفت: این واردات بی‌رویه و خارج از چارچوب، به وسیله عده‌ای سودجو صورت می‌گیرد و با وجود انواع با کیفیت داخلی تنها به تضعیف محصول داخلی و تضرر تولیدکننده داخلی منجر خواهد شد.

وی در ادامه با انتقاد از قیمت بالای محصولات کشاورزی نظیر سم، بذر و کود مورد نیاز برای تولید برنج با کیفیت ایرانی بر لزوم توجه هرچه بیشتر بر ملزومات تولید برنج داخلی و حمایت از کشاورزان تاکید کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس همچنین با بیان اینکه امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است، افزود : بر همین اساس و به‌منظور حمایت از تولید و تولیدکننده داخلی این کمیسیون از مهدی غضنفری و صادق خلیلیان وزرای صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی دعوت خواهد کرد تا هفته آتی با حضور در مجلس جهت تشریک مساعی و ارائه راهکارهای مناسب درمورد این معضل چاره‌یابی کنند.
/س۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.