هفته آینده اینتل میزبان یک رویداد اختصاصی برای معرفی تبلت‌های جدید ویندوز ۸ با حضور HP، سامسونگ، ZTE و… خواهد بود

اینتل هفته آینده با حضور چند برند معتبر دنیا به معرفی تبلت‌های ویندوز ۸ مجهز به پردازنده تولید این کمپانی خواهد پرداخت. شاید مهم‌ترین بخش این رویداد مربوط به معرفی پردازنده Clover Trail (نسل جدید پردازنده‌های کم مصرف اتم) باشد، اما بعید نیست با مدل‌های جدید تبلت‌های ویندوز ۸ آشنا شویم که آنها را در IFA 2012 مشاهده نکردیم.

اینتل اقدام به فرستادن دعوتنامه به رسانه‌ها برای کنفرانس خبری خود در روز ۲۷ سپتامبر نموده است. در این رویداد که به منظور معرفی تبلت‌های ویندوز ۸ مبتنی بر پردازنده اینتل ترتیب داده شده است، شرکای تجاری این غول صنعت تراشه نیز حضور خواهند داشت.

با وجود آن که بیشتر تبلت‌های ویندوز ۸ آینده را چندی پیش در نمایشگاه IFA 2012 مشاهده کردیم، اما در رویداد اختصاصی اینتل نیز باید منتظر خبرهای جدید باشیم و بنا به آن چه که اینتل اعلام نموده، سخنگوهایی از ایسر، اسوس، دل، اچ‌پی، لنوو، سامسونگ و ZTE نیز در این کنفرانس حضور خواهند داشت.

رویداد اختصاصی اینتل روز ۲۷ سپتامبر در سان‌فرانسیسکو برگزار خواهد شد و این کمپانی وعده داده که جزئیات بیشتری از نسل بعدی پردازنده اتم خود (Clover Trail) ارائه نماید. زومیت تلاش خواهد کرد تا تمام اخبار و جزئیات مرتبط با این رویداد را به طور کامل پوشش دهد.


زومیت – زومیت – IT News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.