هفته دفاع مقدس، نماد رشادت‌های ملت ایران در دفاع از مرزهای کشور است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان طی نامه‌ای به وزیر دفاع، هفته دفاع مقدس را نماد رشادت‌های ملت غیور ایران در دفاع از مرزهای خود دانست.

به گزارش حوزه پارلمانی باشگاه خبرنگاران، یوناتن بت کلیا، نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به وزیر دفاع، آغاز هفته دفاع مقدس را به همه نیروهای متعهد و دلباخته ایران تبریک گفت.
 
متن این نامه به شرح زیر است:

 
برادر ارجمند جناب آقای دکتر حسین دهقان
 
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
 
هفته دفاع مقدس نماد رشادت‌های ملت غیور ایران در دفاع از مرزهای خود است که در این عمل هیچ فردی فروگذاری نکرد و بدون توجه به دین و مسلک، قومیت و ملیت شیداوار تا سرحد مرگ رفتند و خون پاک آنان نگهبان مرزهای مقدس کشورمان شد که البته این ایثار و پایداری دلاوران سرزمینمان در تاریخ به ثبت رسید.
 
آشوریان در هر برهه از زمان در طول تاریخ بیش از ۲۷۰۰ ساله حضور در ایران، خود را تافته جدا بافته‌ای از ملت یکپارچه ایران ندانسته‌اند و سهم بسزایی در حفظ و حراست از ایران عزیز داشته‌اند و در این راه شهدا، ایثارگران و جانبازانی را تقدیم نموده‌اند.
 
نه تنها در هفته دفاع مقدس بلکه همواره یاد و خاطره همه شهیدانی که در راه حفظ آرمان‌های انقلاب و آزادی کشورمان غیورانه مبارزه کردند را گرامی می‌داریم و به این شهدا افتخار می‌کنیم و اعلام می‌کنیم که آزادی امروز ما در گرو خون پاک شما عزیزان است.
 
با تبریک هفته دفاع مقدس، توفیق روز افزون همه نیروهای متعهد و دلباخته ایران عزیز را از خداوند متعال خواستارم.
 
یوناتن بت کلیا
 
نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.