هفته دفاع مقدس نباید فقط یادآور خاطرات آن باشد

خاطرات دفاع مقدس نباید به هفته‌ای با این نام محدود شود،بلکه باید در تمام سال از آنها یاد کرد.

مهران رسام،تهیه‌کننده سریال تلویزیون “همچو سرو” که درخصوص دفاع مقدس بود در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:ما در ساخت سریال‌های دفاع مقدس با مشکل لوکیشن،کمبود امکانات و نبود همکاری ارگان‌های مختلف روبرو هستیم.
وی درخصوص سریال پربیننده “شوق پرواز” گفت:‌این سریال با مشکلاتی که در ساخت سریال‌های دفاع مقدس وجود دارد توانست امکانات لازم بازیگران خوب، لوکیشن‌های جنگ و مواردی از این قبیل را مهیا کند.
رسام در خصوص نسل جدید سریال‌های این عرصه گفت:ساخت مجموعه‌های دفاع مقدس کاری بس دشوار و پرهزینه است و زمانی این کار به نتیجه مطلوب می‌رسد که فیلم سازان سعه صدر و جسارت داشته باشند و همچنین دولت با اختصاص امکانات و بودجه لازم در فیلم سازان این عرصه را در تولید و ماندگاری سریال‌ها کمک کند.
وی ادامه داد:در عرصه دفاع مقدس باید امکانات در اختیار افراد باشد که فضای جبهه را از نزدیک لمس کردند تا بتوانیم از نقطه نظرات آنها بهره ببریم.
وی در پایان افزود: حضور کارگردانان برجسته در این حماسه به استحکام و جهانی شدن دفاع مقدس کمک عظیمی می‌کند و یاد و خاطره‌ی دفاع مقدس و حتی تقدیر از خانواده‌ی شهدا نباید مختص به هفته‌ی آن باشد بلکه باید در کل سال از آنها یاد کرد./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.