هفته سی و دوم رقابتهای فوتبال بوندس لیگای آلمان به پایان رسید

تهران / واحد مرکزی خبر / ورزشی/۰۲/۰۴
۰۰:۴۳:۴۱٫۱۸
هفته سی و دوم رقابتهای بوندس لیگای آلمان با برگزاری دو دیدار در روز یکشنبه به پایان رسید.
به گزارش شبکه تلویزیونی دویچه وله،در ادامه بازیهای هفته سی و دوم رقابتهای بوندس لیگای آلمان دیدار تیمهای فوتبال اف سی آگسبورگ و شالکه با تساوی یک بر یک به پایان رسید و بازی تیم های هانوفر و فرایبورگ هم نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل به همراه نداشت.
در بازیهای روز شنبه هم تیم فوتبال بایرلورکوزن با یک گل هافنهایم را شکست داد، بازی تیم های نورنبرگ و هامبورگ با تساوی یک بر یک به پایان رسید،اف سی کلن در برابر اشتوتگارت با تساوی یک بر یک به کار خود پایان داد،بایرن مونیخ دو بر یک از سد وردربرمن گذشت،کایزرسلاترن دو بر یک هرتابرلین را مغلوب کرد و بوروسیا دورتموند با دو گل بوروسیا مونشن گلادباخ را شکست داد.
در جدول رده بندی رقابتهای فوتبال بوندس لیگای آلمان در حال حاضر تیم فوتبال بوروسیا دورتموند با کسب هفتاد و پنج امتیاز قهرمانی اش مسجل شده و تیم های بایرن مونیخ با شصت و هفت امتیاز و شالکه با پنجاه و هشت امتیاز به ترتیب رده های بعدی را در اختیار دارند.
تیم فوتبال کایزرس لاترن با کسب بیست و سه امتیاز قعرنشین است و سقوطش به دسته پایین تر حتمی شده است.
در جدول گلزنان برتر این رقابتها گومز از بایرن مونیخ و هانتالار از شالکه هرکدام با بیست و پنج گل زده به طور مشترک رده نخست را در اختیار دارند و لواندوفسکی از بوروسیا دورتموند با بیست گل زده و هارنیک از اشتوتگارت با هفده گل زده به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار دارند.
۰۰:۴۴:۰۶٫۱۴

IRIBNews RSS SportNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.