هفته سی و پنجم رقابتهای فوتبال لیگ برتر انگلیس به پایان رسید

تهران / واحد مرکزی خبر / ورزشی/۰۲/۰۴
۰۰:۱۹:۵۱٫۱۲
هفته سی و پنجم رقابتهای فوتبال لیگ برتر انگلیس با برگزاری سه دیدار در روز یکشنبه و توقف صدرنشین به پایان رسید.
به گزارش شبکه تلویزیونی راشا تودی،در ادامه دیدارهای هفته سی و پنجم رقابتهای فوتبال لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال منچستر یونایتد در برابر اورتون با تساوی پرگل چهار بر چهار متوقف شد.
در سایر دیدارهای برگزار شده هم تیم فوتبال وست برومویچ آلبیون بایک گل از سد لیورپول گذشت و منچستر سیتی با دو گل ولوور همپتون واندررز را از پیش رو برداشت.
در بازیهای روز شنبه هم تیم فوتبال بلاکبرن رورز با دو گل از سد نوریچ سیتی گذشت،دیدار تیمهای آرسنال و چلسی با تساوی بدون گل به پایان رسید،استون ویلا در برابر ساندرلند با تساوی بدون گل به کار خود پایان داد،فولام دو بر یک از سد ویگان آتلتیک گذشت،بازی تیم های بولتون واندررز و سوانسی سیتی با تساوی یک بر یک به پایان رسید،نیوکاسل یونایتد با سه گل استوک سیتی را شکست داد و کوئینزپارک رنجرز با یک گل از سد تاتنهام هاتسپر گذشت.
در جدول رده بندی رقابتهای فوتبال لیگ برتر انگلیس در حال حاضر تیم فوتبال منچستر یونایتد با کسب هشتاد و سه امتیاز صدر نشین است و تیم های منچستر سیتی با هشتاد امتیاز و آرسنال با شصت و پنج امتیاز به ترتیب رده های دوم و سوم را دراختیار دارند.
تیم فوتبال ولور همپتون واندررز با کسب تنها بیست و سه امتیاز همچنان قعرنشین است.
در جدول گلزنان برتر این رقابتها در حال حاضر رابین فان پرسی از تیم آرسنال با بیست و هفت گل زده رده نخست را در اختیار دارد و پس از وی وین رونی از منچستر یونایتد با بیست و شش گل زده و سرخیو آگوئرو از منچستر سیتی با بیست و دو گل زده به ترتیب رده های دوم و سوم را در اختیار دارند.
۰۰:۲۰:۱۸٫۰۷

IRIBNews RSS SportNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.