هفته فرهنگی ایران در کویت پایان یافت

تهران/واحد مرکزی خبر/ فرهنگی /۰۲/۲۳
نخستین هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشور کویت پس از هفت روز نمایش آثار هنرمندان کشور در موزه هنرهای جدید هر کویت به کار خود پایان داد. به گزارش خبرنگار اعزامی واحد مرکزی خبر ، در آخرین روز فعالیت هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران ، جمع زیادی از شخصیت های فرهنگی و هنری ، هنرمندان و ایرانیان مقیم کویت با حضور در موزه هنرهای جدید با تقدیر از فعالیت هنرمندان کشورمان از آثار نمایشگاه تجسمی بازدید کردند.
دبیر کل شورای ملی فرهنگ ، هنر و ادب کویت ، موزه داران ،هنرمندان رشته های تجسمی این کشور ، تعدادی از سفرای خارجی مقیم کویت و رایزن فرهنگی کشورمان در کویت از جمله حاضران در آخرین روز فعالیت هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در موزه هنرهای جدید کویت بودند.
جمعی از ایرانیان مقیم کویت در مصاحبه با خبرنگار ما ، با تقدیر از تلاش های انجام شده برای حضور هنرمندان و آثار هنری کشورمان در کویت ، آنرا مایه دلگرمی خود دانسته و خواستار تداوم روابط فرهنگی دو کشور شدند.
نخستین هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران شنبه هفته گذشته با نمایش آثار هنرمندان کشورمان در رشته های مختلف هنرهای تجسمی از جمله منبت کاری ، نقاشی ، گرافیک ، خوشنویسی ، فرش بافی ، تذهیب و مجسمه سازی ، موسیقی ، طلاکاری و ورزش باستانی با اجرای مراسمی ویژه در تالار فرهنگی دسمه کار خود را آغاز کرده بود.
صداوتصویردارد

IRIBNews RSS ScientificNews

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. حقيقي:

    با سلام و خدا قوت
    خبر نگاران شما در این هفته فرهنگی مصاحبه ای با من و عده ای از ایرانیان کردند لطفا اگر امکان دارد بفرمایید کجا میتوانیم این گزارش تصویری را ببینیم
    ممنون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.