هفته نوزدهم لیگ بر‌تر؛ بازی انتقامی سایپا-استقلال + جدول

۱۰م دیماه ،

هفته نوزدهم لیگ بر‌تر؛ بازی انتقامی سایپا-استقلال + جدول

اخبار فوتبال ایران : فوتبال آنلاین : در ادامه هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، دوشنبه ۴ دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین دیدار آبی‌پوشان صدرنشین میزبان سایپا می باشند.

به گزارش فوتبال آنلاین روز دوشنبه ۴ دیدار باقیمانده هفته نوزدهم لیگ برتر برگزار می‌شود. نگاهی به این بازی‌ها می‌اندازیم:

 برای آغاز مراحل ثبت نام و پیش بینی هفته نوزدهم اینجا را کلیک کنید.

داماش گیلان – آلومینیوم هرمزگان

داماش گیلان هفته قبل یک امتیاز از فولاد در اهواز گرفت و این هفته در خانه به دنبال پیروزی است. آلومینیوم هم که برابر استقلال در خانه بازنده شد برای گرفتن حداقل یک امتیاز به رشت می‌آید. آلومینیوم که میلاد میداودی را جذب کرده است هنوز نتوانسته با این مهاجم گرانقیمت گلی بزند و باید دید پای میلاد به گلزنی در رشت باز می‌شود یا نه؟

نفت تهران – مس کرمان

نفت تهران و مس کرمان هفته قبل برابر حریفان خود به پیروزی رسیده‌اند. نبرد تیم‌های هشتم و نهم جدول دیدنی است به ویژه اینکه لوکا بوناچیچ مربی تندخوی کروات دوباره به فوتبال ایران بازگشته است و باید دید او در این مدت کوتاه چقدر توانسته بر روی مس تاثیر بگذارد.

مس هفته قبل بدون سرمربی توانست سپاهان را شکست بدهد و به رده هشتم برسد. ابراهیم‌زاده اگر می‌خواهد تیمش از رده نهم پایین‌تر نرود باید در این بازی خانگی پیروز شود. دیدار دو تیم می‌تواند جذاب و دیدنی باشد.

تراکتورسازی – پیکان

پیکان که هفته قبل ۴ گل از صبا خورد در تبریز به دنبال جبران است اما وقتی عبدالله ویسی می‌گوید دل و دماغ کار کردن ندارد و از انتخاب پیکان پشیمان است، می‌توان حدس زد این تیم با چه شرایطی به تبریز می‌رود با این حال همه چیز در میدان مشخص می‌شود هرچند شکست دادن تراکتورسازی در تبریز کار بسیار دشواری است. شاید با شرایط پیکان بتوان یک برد ساده را برای تراکتورسازی پیش‌بینی کرد.

استقلال – سایپا

سایپا در دور رفت لیگ استقلال را ۲ بر یک شکست داد اما در جام حذفی با ۴ گل از آبی‌پوشان تهرانی شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. نارنجی‌پوشان اکنون برای انتقام به میدان می‌آیند. استقلال هم که دوست ندارد صدرنشینی را از دست بدهد با حضور هوادارانش می‌خواهد به یک پیروزی خانگی دست پیدا کند. استقلال در نیم‌فصل دوم و با حضور بازیکنان تازهی مثل ایمان موسوی و فرزاد حاتمی زیباتر و باطراوت‌تر از قبل بازی می‌کند. بنابراین سایپا کار سختی در این بازی دارد. شاید در این بازی گرفتن یک مساوی هم برای نارنجی‌پوشان موفقیت محسوب شود. استقلال می‌خواهد با پیروزی دوباره برابر سایپا صدر جدول را حفظ کند.

برنامه هفته نوزدهم لیگ برتر:

یک‌شنبه ۱۰ دی (ساعت ۱۵:۰۰)

نفت آبادان – ملوان

سپاهان – فولاد

گهر دورود – راه‌آهن

صبا – ذوب‌آهن (ساعت ۱۴)

فجر سپاسی – پرسپولیس (۱۴)

دوشنبه ۱۱ دی(ساعت ۱۵:۰۰)

داماش گیلان – آلومینیوم

نفت تهران – مس کرمان

تراکتورسازی – پیکان

استقلال- سایپا (۱۷:۳۰)

 برای آغاز مراحل ثبت نام و پیش بینی هفته نوزدهم اینجا را کلیک کنید.

برای ملاحظه کامل جدول رده بندی اینجا کلیک کنید.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.