هفته هنر استان چهار محال و بختیاری در تهران

هفته هنر استان چهار محال و بختیاری با هدف شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های هنرمندان برجسته این استان با همکاری معاونت امور هنری وزارت ارشاد و اداره کل ارشاد اسلامی استان در تهران برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، برگزاری هفته های هنر استان ها از اواخر سال ۱۳۸۹ با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران آغاز شد که با استقبال قابل توجه علاقمندان مواجه گردید و پس از برگزاری یازده هفته هنر در فرهنگسرای نیاوران تهران ، دوازدهمین هفته هنر استان ها با حضور هنرمندان برجسته استان چهار محال و بختیاری در شمال تهران برگزار می شود.
هفته هنر استان چهار محال و بختیاری روز ۲۵ شهریورماه گشایش خواهد یافت و برنامه های متنوع هنری این هفته با حضور هنرمندان برجسته استان در رشته های هنری موسیقی ، هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی همچنین صنایع دستی تا روز ۲۹ شهریور دنبال خواهد شد.
مراسم افتتاحیه این هفته روز شنبه ۲۵ شهریور ساعت ۱۷ با حضور دکتر سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دکتر شاه آبادی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان محترم استان چهار محال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.
علاقمندان می توانند در طول برگزاری هفته هنر استان چهارمحال و بختیاری از نمایشگاه آثار برگزیده هنرهای تجسمی این استان در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران بازدید به عمل آورند. همچنین غرفه های صنایع دستی و مد و لباس ویژه استان نیز در محوطه باز فرهنگسرای نیاوران میزبان علاقمندان خواهد بود.
هفته هنر استان چهار محال و بختیاری با برگزاری مراسم های آیینی و سنتی در برخی از مناطق تهران آغاز می شود و نمایش های برگزیده همچنین کنسرت های موسیقی سنتی استان در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.